سلام خانم دکتر و دوستهای گلم ببخشید پسرم ده روزه کرونا گرفته دوبار دکتر بردمش ۴ روز تب داشت ۶ تا پنسلین براش نوشت دکتر ۴ تاشو زدیم دوتاش مونده الان بهتره ولی یکم سرفه میکنه دوسه روزه بوی جیشش و بوی دهنش خیلی بده اصلا فک میکنم بدنش هم بو میده دیروز دوبار بردمش حمام دیگه نمیدونم چیکارش کنم یکم جیش کرد رو فرش آنقدر بوش بده ۵ بار شامپو فرش کشیدم فایده نداره چیکارش کنم بعد واجبه اون دوتا امپولش رو هم بزنیم یا نه ممنون میشم راهنماییم کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



334
1401/05/16



