سلام عزیزان
من سه چهار ماه پریودم منظم شده بود
ماه پیش هفتم تا چهاردهم پریود بودم
اینماه پریود نشدم
کلا دوبار رابطه محافظت نشده داشتم ماه پیش
الان بی بی چک زدم اینجوری شده
دوقطره ابم ریختم خط کمرنگ نرفت
نظرتون چیه؟؟؟؟
پرسش (1401/05/16):
متخصصین بی بی چک بیاین
1067
45
1401/05/16
سوال کننده
0
1401/05/16
🌼 maryam 🌼
سلام
0
1401/05/16
سوال کننده
خط تبخیره یا هاله است؟؟
4
1401/05/16
سوال کننده

0
1401/05/16
سوال کننده
دیشب ساعت دوازده زدم
ده ثانیه اول ی خط بود
دیگه نمیدونم کی افتاده خط دوم
ده ثانیه اول ی خط بود
دیگه نمیدونم کی افتاده خط دوم
1
1401/05/16
تیا🕊️🍁 🍂
سلام عزیزم این انگار مثبته یه هاله صورتی داره😍😍😍
0
1401/05/16
سوال کننده
اره انگار صورتیه رنگش آبم ریختمنرفت
0
1401/05/16
Mami Sh ....
سلام عزیزم منم هاله میبینم انشالا به حق صاحب این روز که مثبته
1
1401/05/16
sinaz mohammadi
انشالله که مثبته ولی ماله من این ماه همین طور هاله داشت ولی پریود شدم
0
1401/05/16
🌼 maryam 🌼
انشاالله مثبته
بذار چند روز دیگه دوباره تکرار کن
بذار چند روز دیگه دوباره تکرار کن
0
1401/05/16
آهید اکبری
خب دوباره بزن فردا
0
1401/05/16
سوال کننده
چشم امتحان میکنم فردا باز
0
1401/05/16
♥️♥️♥️زهــرااااااااا ♥️♥️♥️
انگار مثبت هست عزیزم .ان شالله که باردار باشی
1
1401/05/16
آسمان آرت
باید اول صبح بزنی که ادرار غلیظع با اولین ادرار ولی ۸۰ درصد بارداری عزیزم
0
1401/05/16
تارا حسینی
من از این در رنگ تر و صورتی بود آزمایش منفی شد الآنم پریودم ولی انشالله که برا شما مثبت باشع
0
1401/05/16
سمیه 💙
عزیزم برو آزمایش تیتربتابده،اگه اونم بارداریتوثابت نکردبرودکترسونوبده اینجوری خودت بلاتکلیف وکلافه میشی که پریودی عقب بندازه
0
1401/05/16
سمیه 💙
ان شاءالله خیره وتاپیک بارداریتوببینیم
0
1401/05/16
سوال کننده
مرسی عزیزان
0
1401/05/16
ارزو مامان اردلان و نیکان
انگار مثبته
1
1401/05/16
ارزو مامان اردلان و نیکان
دوباره فردا بزن اگه پررنگتر شده بود حتی یه درصد یعنی مثبته واقعیه
0
1401/05/16
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
من همین ماه تاپیک هم زدم سه تا هاله همون اول همش میوفتاد عمینجوری بود دقیقا ولی ازمایشم منفی شد انشاالله ک به حق همین روز عزیز تو بارداری قشگنگکم
0
1401/05/16
🌺 goli🌺 ❇
این مارک لعنتی یکم آدمو دو به شک میکنه
انشالله بحق امام حسین مثبت باشه واست
ای کاش یه مارک دیگه هم میزدی
منم دیروز امروز باید پریود میشدم هنوز ک نیومده صبح یکی از همین مارک زدم یه خط خیییلی کمی زده ولی نمی خوام الکی دل خوش کنم بهش
انشالله بحق امام حسین مثبت باشه واست
ای کاش یه مارک دیگه هم میزدی
منم دیروز امروز باید پریود میشدم هنوز ک نیومده صبح یکی از همین مارک زدم یه خط خیییلی کمی زده ولی نمی خوام الکی دل خوش کنم بهش
0
1401/05/16
رقیه 💚
فردا و پس فردا دوباره تست بزن اگر پررنگ تر شد برو ازمایش بده
بییی چک ها جدیدا خیلی کاذب میندازن
بییی چک ها جدیدا خیلی کاذب میندازن
1
1401/05/16
سوال کننده
فعلا ک دارم میرم خونه پدرم
سه شنبه برگشتم پریود نشدم باز میزنم
سه شنبه برگشتم پریود نشدم باز میزنم
0
1401/05/16
🌺 goli🌺 ❇
خیره انشالله
1
1401/05/16
سمیه 💙
ان شاءالله خیره گلی جاااان
0
1401/05/16
🌺 goli🌺 ❇
قربونت برم سمیه جون😘
انشالله❤
انشالله❤
1
1401/05/16
سمیه 💙
فرداشب واست شمع روشن میکنم ان شاءالله این ماه خداجواب این همه صبرتوداده🤲❤❤
0
1401/05/16
🌺 goli🌺 ❇
ممنونم از محبتت عزیز دلم🙏💚
خدا تو دلیت بسلامت بذاره تو بغلت😘😘
خدا تو دلیت بسلامت بذاره تو بغلت😘😘
0
1401/05/17
سوال کننده
امروز زدم منفی بود
0
1401/05/17
سمیه 💙
ممنونم قربونت😘😘
1
1401/05/18
سمیه 💙
گلی جان چخبر
امشب عجیب اسمت یه لحظه هم ازذهنم نرفت
ازخدامیخوام بحق امام حسین ان شاءالله خودت وهمه اقدامیا این ماه بارداربشن،سال دیگه همین موقع شمع حاجترواییشونوروشن کنن🤲🤲🤲🤲
امشب عجیب اسمت یه لحظه هم ازذهنم نرفت
ازخدامیخوام بحق امام حسین ان شاءالله خودت وهمه اقدامیا این ماه بارداربشن،سال دیگه همین موقع شمع حاجترواییشونوروشن کنن🤲🤲🤲🤲
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




