بچه ها من ۴روز مونده به موعدم دل دردپریودیم دارم الان این بی بی چک مثبته یاکاذبه تادو سه دقیقه منتظر بودم نداختن گذاشتم رو روشویی اومد بعدازچندساعت که رفتم این شد
0
1399/09/30
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
کو عکس
0
1399/09/30
سوال کننده

1
1399/09/30
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
مبارکههه😍😍😍
0
1399/09/30
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
صددرصد مثبته
0
1399/09/30
سوال کننده
آخه انگار خشک شده 🤔🤔
0
1399/09/30
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
خب بی بی منم خشک شده همینطوریه
0
1399/09/30
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻
1
1399/09/30
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
روز موعدت برو آز بده
قبلش بری میگه بتا کمه تکرار کن الکی هم استرس میگری هم اذیت میشی
قبلش بری میگه بتا کمه تکرار کن الکی هم استرس میگری هم اذیت میشی
0
1399/09/30
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
مبارکه
چه شب یلدایی
چه شب یلدایی
0
1399/09/30
سوال کننده
منکه امیدی ندارم😞😞
0
1399/09/30
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
حالشو ببر
3
1399/09/30
atii 😘
نمیخوام ناامیدت کنم عزیزم ولی منم چندبار از مدیکور گول خوردم دقیقا همینجوری بود خطش اونم همون ده دیقه اول...ماد شما ک بعد چندساعته...انشالله ک مثبته ولی با مارکاز دیگم امتحان کن انشالله خیره
0
1399/09/30
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
برا خودت قر بده آخ تو شب یلدای منی💃🏻💃🏻
0
1399/09/30
سوال کننده
آخه خیلی دل درد پریودی ام دارم ولی مکرر نیست
0
1399/09/30
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
مارک وندفو بگیر
0
1399/09/30
سوال کننده
۳روز پیش زدم تا صبح هم بود ولی نداخت خط دومو
0
1399/09/30
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
به من اعتماد کن 😐
0
1399/09/30
سوال کننده
😍😍😘😘😘😘❤❤❤مرسی عزیزم شب یلداتون مبارک
0
1399/09/30
سوال کننده
چشم 😍😘
0
1399/09/30
سوال کننده
۴دی موعدنه
0
1399/09/30
ستاره *
سلام.به سلامتی.ان شاءالله باردارین.منم همین بود ماهی که باردار شدم.کلهم علایم پریودی از یه هفته قبل داشتم.اصلا احتمال نمیدادم.چون بارداریای قبلم اصلا علایم پریودی نداشتم.تازشم برای من بعد ۴روز تاخیر بی بی چکم اینجوری نشون داد.
0
1399/09/30
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
تا روز موعدت آز نده چون بتا پایینه الکی میگن مشکوکه تکرار کن یهو برو با بتای بالا ک جای حرف نباشه
0
1399/09/30
سوال کننده
سلام عزیزم بسلامتی بیاد توبغلت😍😍
0
1399/09/30
سوال کننده
باشه عزیزم😘
0
1399/09/30
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
شوهرتو یه سوپرایز خوشکل کن
0
1399/09/30
سوال کننده
ان شاءالله
0
1399/09/30
massti. mamy of labkhand😍💋
مبارکت باشه مثبته
اسمشو بزار یلدا😃
اسمشو بزار یلدا😃
0
1399/09/30
fateme jafari
مبارک باشه
0
1399/09/30
fateme jafari
شاید پسر بود
0
1399/09/30
fateme jafari
😉
0
1399/09/30
سوال کننده
مرسی دوستای گلم 😘😘😘
0
1399/09/30
سوال کننده
تا۴دی نشدم این مارک میگیرم
0
1399/09/30
massti. mamy of labkhand😍💋
اونم میزاره یدالله😂
0
1399/09/30
سوال کننده
🤣🤣🤣🤣
0
1399/09/30
سوال کننده
اسم برادرزاده ام یلداست😍😍😘😘
0
1399/09/30
غزل دلاور
اخ جووون هورااامبارکههه
0
1399/09/30
سوال کننده
😘😘😘😘😘😘عزیزم یعنی میشه تا پری نشم باورم نمیشه
0
1399/09/30
سارا اعظمی
مبارکه عزیزم
0
1399/09/30
🤱 Hani Joonii💜
این مثبته عزیز مبارکه
0
1399/09/30
سوال کننده
دعاکنین چون دکترم گفت اگه حامله نشی باید بیای عمل بشی تخمدان راستم کیست داره
0
1399/09/30
سوال کننده
😘😘😘😍😍
0
1399/09/30
🌻leyla 🌼
ینی بعد ده دقیقه افنتاد؟
0
1399/09/30
🌻leyla 🌼
ببین برو خودکاری مدیکور بگیر حرف نداره اصلا
0
1399/09/30
سوال کننده
نمیدونم تادوسه دقیقه که دیدم نبود بعدش رفتم اینجوری شده بود😑
0
1399/09/30
🌻leyla 🌼
ایشالا ک مثبته ولی حتما خودکاری بگیر
0
1399/09/30
سوال کننده
خودمم نظرم صددرصدی نیست اگه تاموعدم نشدم میرم حتما ممنون عزیزم
0
1399/09/30
🌻leyla 🌼
ولی الکی ک خط نمیندازع حتما رفتی این خط افتادع اونم ب این واضحی😍😍😍
0
1399/09/30
سوال کننده
چندروز پیش زدم تاصبح هم بود اصلا ننداخت همین مارک بود ازدیجی کالا خریدم مرددم خودمم
0
1399/09/30
ایلین ...
بیشتر ب خط تبخیر میخوره
0
1399/09/30
ایلین ...
انشالله غلط باشه و حامله باشی
0
1399/09/30
سوال کننده
توکل برخدا کرمشو شکر🙏😘
0
1399/09/30
🌻leyla 🌼
خط تبخیر ک اینجوری نیست عزیزک
0
1399/09/30
ماه 💙
مبارکه عزیزم مال منم همینجوری شد فرداش دوباره یکی دیگه زدم همون لحظه دوتا خط شد
0
1399/09/30
الهه f
بیبی چک تا ده دقیقه درسته بیشتر باشه اشتباه
0
1399/09/30
مامان شاه پری
زهرا
0
1399/09/30
مامان شاه پری
شوهرت سوپرایز کردی
0
1399/09/30
سوال کننده
ممنون عزیزم ان شاءالله جوجوتو سالم بغل بگیری❤
0
1399/09/30
سوال کننده
ندیدم من فقط ۲و۳دقیقه دیدم😖
0
1399/09/30
مهری ماه
مبارکه مطمئن باش بارداری چون دردات مکرر نیس
0
1399/09/30
mitraaaa m
بارداری ۱۰۰ درصد
مبارکهههه
مبارکهههه
0
1399/09/30
مامان شاه پری
دخترا
0
1399/09/30
مامان شاه پری
من هنوز موعد پریودیم نرسیده
0
1399/09/30
مامان شاه پری
تست خون دادم بجای تست ادرار
0
1399/09/30
مامان شاه پری
شدیدا حالت تهوع دارم
0
1399/09/30
مامان شاه پری
امکان داره دوقلو بشه😄😄
0
1399/09/30
سوال کننده
امیدوارم
0
1399/09/30
سوال کننده
کی تست دادی جوابش چی شد
0
1399/09/30
مامان شاه پری
١٣ روز از امپول گذشته که دادم ...
0
1399/09/30
مامان شاه پری

0
1399/09/30
مامان شاه پری
شوهرم نشسته میگه خدا کنم دو قلو باشه
0
1399/09/30
سوال کننده
خب مثبته که 😍😍
0
1399/09/30
shaylin beigi
مبارکه بارداری
0
1399/09/30
سوال کننده
🤣🤣🤣
0
1399/09/30
سوال کننده
ممنون عزیزم
1
1399/09/30
مامان شاه پری
😘😘😘😘
1
1399/10/01
سوال کننده
😘😘😘
0
1399/10/01
پریا 🤱🧿
عزیزم انگاری مثبته صب باز تکرار کن
0
1399/10/01
.... .
مبارکه عزیزم
برای باردار شدنت کار خاصی انجام دادی؟
برای باردار شدنت کار خاصی انجام دادی؟
0
1399/10/01
سوال کننده
ممنون گلم فعلا معلوم نیست دقیق باشه یا نه چون ۳روز دیگه تاموعدم وقت دارم
0
1399/10/01
سوال کننده
ان شاءالله شماهم حامله بشی به زودی
0
1399/10/01
سوال کننده
کارخاصی که نه فقط یه ۲کیلو خرما خوردم🤣🤣شوهرم خریده بودمنم هی خوردم
0
1399/10/01
سوال کننده
بازم قطعی نیست تاموعدم نشه نمیشه گفت باردارم
0
1399/10/02
سوال کننده
لکه بینی دارم احتمالازیاد پریودمه🤦♀️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



954

