سلام خانم دکتر،
ازدیشب مدام دل پیچه ومعده درد دارم وهیچ علائم دیگه ای ندارم یه ماه پیش هم همینجوری شدم رفتم دکترکپسوللانزوپرازول نوشت امونموبریده هیچی نتوستم جزابجوش نبات بخورم میخاستم بدونم بخاطرچیه؟ممنکنه ازرشدرحم فشارجنین باشه؟راه حلی داره😥
اخه اصن دارویاحتی عرق نعناهیچی کمترش نمیکنه...
پرسش (1401/05/15):
معده دردودل پیچه درهفته۲۶بارداری
264
3
1401/05/15
سوال کننده
0
1401/05/16
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
الان حالتان چطور است؟ در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم
الان حالتان چطور است؟ در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم
0
1401/05/16
سوال کننده
چشم،ازامروزصبح بهترم
0
1401/05/16
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل ، خداروشکر ❤️اگر حالتان خدای نکرده بد شد اطلاع بدهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




