لطفا این دو آزمایش رو برام تحلیل کنید .
با تشکر .
آمپول روگام باید بزنم ؟
من AB-
همسرم A+
پرسش (1401/05/15):
تحلیل آزمایش روگام و تست واژینال
445
8
1401/05/15
سوال کننده
0
1401/05/15
سوال کننده

0
1401/05/15
سوال کننده

0
1401/05/15
سوال کننده
الان هفته ۳۷ بارداری هستم
0
1401/05/15
سوال کننده
برای روگام اقدام نکرده بودم ، الان اشکال داره اقدام کنم یا بعد زایمان باید تزریق کنم ؟
بارداری اولم هست
بارداری اولم هست
0
1401/05/15
سوال کننده
آزمایش دوم رو هم برام تحلیل کنید ممنون میشم
0
1401/05/15
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
یدونه تو ۷ ماهکی میزنن یدونه موقع زایمان یعنی نزدی هنوز هیچی؟؟؟
وقتی تو منفی ارهاش خونت ،و شوهرت مثبت باید بزنی
وقتی تو منفی ارهاش خونت ،و شوهرت مثبت باید بزنی
0
1401/05/16
سوال کننده
نه نزدم هنوز ، باید چکار کنم؟ الان بزنم عوارض نداره برام؟
0
1401/05/16
پزشک اوما
سلام جان دلم
عزیزم چرا انقدر دیر؟ چرا پزشکتان زودتر دستور به تزریق ندادند؟ متاسفانه دیر شده است با پزشکتان و بیمارستان هماهنگ باشید سریعا بعد زایمان تزریق گردد.
در مورد آزمایش دوم دليل انجام چه بوده؟
عزیزم چرا انقدر دیر؟ چرا پزشکتان زودتر دستور به تزریق ندادند؟ متاسفانه دیر شده است با پزشکتان و بیمارستان هماهنگ باشید سریعا بعد زایمان تزریق گردد.
در مورد آزمایش دوم دليل انجام چه بوده؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




