سلام دوستان من امروز یکم لکه بینی داشتم طبیعی هست؟ قبلاً هم تو هفته 9داشتم و دکتر گفت مشکلی نداره و شیاف نداد.یعنی میتونه به خاطر خوردن عسل و گرمیجات باشه چون کرونا گرفتم عسل و آبلیمو زیاد میخورم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



392
1401/05/15



