سلام به روی ماهتون عزیزم
برای تفسیر صحیح لطفا عکس گزارش غربالگری ها را ارسال کنید تا ببینم
ینی آزمایش ها و سونو غربالگری ؟؟؟
این آزمایش های غربالگری دوممه
ممنونم مامان جان، با توجه به اینکه نتیجه غربالگری ها طبیعی بوده است، فعلا جای نگرانی نیست جان دلم. کیست های کورویید پلکسوس، به خصوص وقتی که ابعاد آن ها کوچک باشد یافته های بی اهمیتی هستند که در میان جنین های این سن و خصوصا جنین های پسر شایع بوده و اغلب با گذشت زمان برطرف و محو می شوند. برای اطمینان و ارزیابی آن ها سونوگرافی در هفته 24 تکرار شود. اکوکاردیوگرافی هم خوشبختانه طبیعی است🌸💞🌸
ممنون از لطفتون...سونو پیشرفته لازمه یا معمولی؟؟
خواهش میکنم گل من، همین آنومالی اسکن تکرار گردد🌹
کوچولو منم همین کیست داشت تو هفته ۳۲ بارداری از بین رفت
واقعا...ینی خطرناک نیست ؟؟؟