سلام بچم ده روزی میشه ک علائم دندون دراوردن داره +اولش یبوست بودچندروزدارودادمش دیدم اسهاله بندهم نمیاتواین ده روزوزنم اضاف نکرده اب دهنش میاسینه هام گاز میده دوتادندان پایینشم اززیرلثه اومده بالا سرشم داغه اماتب نداره تااین چندروزژل میزدم لثش اروم میشدامروزژلم جواب نمیده
0
1401/05/15
سوال کننده
سرشومحکم اینوراونورمیکنه نق میزنه حتی وقتی پستونک دهنشه
0
1401/05/15
سوال کننده
پستونکش باصدافشارمیده
0
1401/05/15
سوال کننده
استامینوفن میزنم یه ربع ساعت میخوابه بازبیدارمیشه گریه میکنه
0
1401/05/15
سوگل "مامان میکائیل"
مطمعنی دندون هستش؟دست زدی تیزه؟
0
1401/05/15
سوال کننده
اره یه کوچولوتیزه
0
1401/05/15
سوال کننده
سفتم هس
0
1401/05/15
سوال کننده

0
1401/05/15
سوال کننده
توعکس زیادم مشخص نیس
0
1401/05/15
سوال کننده

0
1401/05/15
سوال کننده

0
1401/05/15
سوال کننده

0
1401/05/15
سوگل "مامان میکائیل"
عزیزم اخه بچه دوماهه هنوز لثه اش اونقدر سفت نشده ک دندون دربیاره شاید گوش درد داره یا دلدرد داره یا کلا بچه لجبازی باشه
0
1401/05/15
سوال کننده
نه مشخصه دندونه
0
1401/05/15
سوگل "مامان میکائیل"
پس باید تحمل کنی با ژل قطره بگذرونی تا دندونش دربیاد دیگه
0
1401/05/15
سوال کننده
نمیدونم چقدزمان بره
0
1401/05/15
سوگل "مامان میکائیل"
ممکنه حتی تا ۶ماهم زمان ببره
0
1401/05/15
سوال کننده
اخه شدت بیقراریش خیلیه یعنی تاشش ماه اینمدلی گریه کنه تلف میشم ک
1
1401/05/15
سوگل "مامان میکائیل"
ولی فک کنم کلا نوزادت بی قرار و لجبازه براش اسپند دود کن رو شکم بخوابونش شسر خشک بده شایدگشنش باشه
0
1401/05/15
سوال کننده
تادردنداشته باشه الکی گریه نمیکنه دیگه خودمم بعضی وقتانمیفهمم چشه
0
1401/05/15
❤mahur❤ ❤mahak❤
عزیزم بنظر دندون نمیاد ببرش دکتر ممکنه الرژی ب پروتین گاوی باشه.چون علائمش مث دختر منه
0
1401/05/15
سوال کننده
والادکترم هرسری میرم شش هفتصدتومنی میشه بعدشم بازهمینه
0
1401/05/15
❤mahur❤ ❤mahak❤
واسه بچه منم بعد یه ماه خورده ایی نشون داد.اسهالش بند نمیومد اخرشم شد اسهال خونی
0
1401/05/15
❤mahur❤ ❤mahak❤
ازمایش دادیم مشخص شد الرژی داره
1
1401/05/15
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
اسهال مداوم هیچ ارتباطی با دندان درآوردن ندارد، پدی لاکت 5 قطره صبح و 5 قطره شب بدهید و زودتر به پزشک مراجعه کنید، میزان شیردهی را نیز افزایش دهید 🌹
اسهال مداوم هیچ ارتباطی با دندان درآوردن ندارد، پدی لاکت 5 قطره صبح و 5 قطره شب بدهید و زودتر به پزشک مراجعه کنید، میزان شیردهی را نیز افزایش دهید 🌹
0
1401/05/15
سوال کننده
این عکسامال دندونشه؟
0
1401/05/15
پزشک اوما
جانم در عکس کمی لثه ها سفید شده اند اما مهم لمس است ولی اسهال طولانی مدت دلیل دیگری ممکن است داشته باشد
0
1401/05/15
سوال کننده
چه دلیلی
0
1401/05/15
سوال کننده
بخاطردندونش چقدزمان میبره کامل دربیاد ازنزدیک سفت وبرجسته اس
0
1401/05/15
سوال کننده
امالثه هاهنوزپاره نشده
1
1401/05/16
پزشک اوما
من نمیدانم مامان جان باید مراجعه کنید از نزدیک ارزیابی گردد و اگر لازم بود آزمایش مدفوع انجام شود ، در مورد سوال دوم تان هم قابل پیش بینی نیست 🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



508

