سلام دکتر اوما وخانمهای عزیز من امروز صبح رفتم بهداشت برای چکاب همه چیز خوب بود برگشتم ناشتا هم نکرده بودم یه لیوان آب ولرم خوردم البته هرروز این کار ومیکنم قبل از خوردن هر چیزی یک تا دولیوان آب ولرم میخورم بخاطر یبوست وسوخت وساز بدن ولی این بار بعدش اندازه یک پارچ آب بالا آوردم بدون هیچ طعم ورنگی آب گرم وتمیز قبلا بالا می آوردم صبحها ولی اینجوری نه یا زردآب بود یا آب شور ولی این دفعه وحشتناک بود چون خیلی بالا آوردم خیلی ترسیدم کسی تجربه ای مثل من داشته یا دلیلش رو میدونه برای بچه خیلی نگرانم ممنون میشم راهنماییم کنید
0
1401/05/15
🤰👶 Zohre
منم ویارم اینجوریه از ترسم صبحا اصلا آب نمیخورم
0
1401/05/15
🤰👶 Zohre
خیلی بده ویار😭😭😭
2
1401/05/15
🤰👶 Zohre
توبارداری اولم اصلا اینجوری نبودم ولی دومی نمیدونم چرا در و دیوارم برام حالت تهوع میاره
0
1401/05/15
معصوم❤ مامان ایلیاوآنیسا❤
سلام عزیزم طبیعیه منم بالامیاوردم الانم ک هفته ام بالارفته بعضی روزاهمین ک اب میخورم همشوبالامیارم دل ورودم دردمیگیره ..نگران نشواین چیزاعادیه
0
1401/05/15
سوال کننده
خیلی بود طبیعیه
1
1401/05/15
معصوم❤ مامان ایلیاوآنیسا❤
اره عزیزم نگران نشومن یه لیوان اب میخورم ۲تابالامیارم
0
1401/05/15
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
الان حالتان چطور است؟
الان حالتان چطور است؟
0
1401/05/15
سوال کننده
الان بهترم خانم دکترچون ازصبحش چیزی نخورده بودم یه موز خوردم وخوابیدم
0
1401/05/15
سوال کننده
ترسیدم دوباره بالا بیارم خوردم ودوساعت خوابیدم
0
1401/05/15
سوال کننده
دلیل خاصی داره خانم دکتر
0
1401/05/15
پزشک اوما
عزیزم من عذرخواهي میکنم متوجه نشدم ناشتا بودید که به درمانگاه رفتید و برگشتید؟
0
1401/05/15
سوال کننده
آره ۹ونیم بیدار شدم ناشتا بودم رفتم درمانگاه وبرگشتم آب ولرم یه لیوان خوردم چند دقیقه بعدش چند برابر اون یه لیوان رو بالا آوردم
0
1401/05/15
سوال کننده
هر روز قبل ازناشتا آب ولرم میخورم بالا هم میارم ولی نه با این کیفیت وحجم
0
1401/05/15
پزشک اوما
سوالم را جواب ندادید مامان گل، مجموعا قبل رفتن به درمانگاه هم هیچ چیزی نخورده بودید؟ امروز مثل همیشه ناشتا بودید؟
0
1401/05/15
سوال کننده
نه فقط قرص تیرویید خوردم
0
1401/05/15
سوال کننده
هیچ چیزی نخورده بودم
0
1401/05/15
پزشک اوما
متوجه شدم ، مشکلی فعلا نیست بدلیل مدت زمان طولانی خالی ماندن معده و رفت و آمد احتمالا رخ داده اما اگر تکرار شد اطلاع دهید
1
1401/05/15
سوال کننده
ممنونم لطف کردین
0
1401/05/15
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزم 🌹🌹
0
1401/05/15
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
1
1401/05/15
الهه تیموری ملکی
منم همش آب بالامیارم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



716

