یادمادرم افتادمممم مامانمومیخواممممم خیلی دلتنگشم خیلی چکارکنمم اروم بشم چکارکنممم😭😭😭😭😭😭😔😔😔
0
1401/05/14
سوال کننده
ازظهرانگاری پیشمه انگارمیخوادمنم باخودش ببره...
17
1401/05/14
سوال کننده
خدایابهم صبربده اروووم بشم فقط صبرررمیخواممممم
1
1401/05/14
سوال کننده
😭😭😭😭😢😢😢😢😔😔😔😔
16
1401/05/14
رضوان مامان علی آقا
الهی خدا به دلت صبر بده غزل جان
5
1401/05/14
رضوان مامان علی آقا
براش قرآن بخون گلم
1
1401/05/14
فاطمه ......
عزیزمم😭
خدا به دلت ارامش بده
خدا به دلت ارامش بده
1
1401/05/14
مهسا مامان ماهورا🌺
خدا بهت صبر بده عزیزم براش دعا بخون قرآن بخون هم خودت آروم میشی هم روح مادرت آروم میگیره
3
1401/05/14
محدثه S.M
عزیزززززم....میفهممت.من پدرمو چتد ساله از دست دادم.همیشه حسرت نبودنش باهامه.پدر و مادر واقعا عزیرن.واقعا هیچکس نمیتونه جاشونو بگیره.
حالتو درک میکنم
حالتو درک میکنم
3
1401/05/14
maman m
غزل جان،خدا ب دلت صبر و آرامش عظیمی بده،قرآن بخون براشون
0
1401/05/14
سوال کننده
قرانم خوندمممم دلم اروم نمیشه تودلم آشوبههه
0
1401/05/14
سوال کننده
بیشتربه خاطرپدرممممم به خاطرمادرم مریض شده اقسرده شده
0
1401/05/14
سوال کننده
تواین ۴ماه نزاشتیم تنهاباشه همیشه دوروبرش شلوغه ولی باززززناراحته
0
1401/05/14
hana ۱۳۸۰
غزل الهی بمیرم واست
من از مامانم دورم ولی بخدا حس تورو دارم نمیتونم برم پیشش .
ینی دارم دیوونه میشم الان سیر تا مرگ گریه کردم
ینی واقعا خدا بهت صبر بده
من از مامانم دورم ولی بخدا حس تورو دارم نمیتونم برم پیشش .
ینی دارم دیوونه میشم الان سیر تا مرگ گریه کردم
ینی واقعا خدا بهت صبر بده
0
1401/05/14
سوال کننده
الهی منم واسه توبمیرممم
0
1401/05/14
سوال کننده
راستی هاناجون توهمونی که کف میبینییی..
0
1401/05/14
سوال کننده
فک کنم توبودی کف دست متودیدی یه چیزهای گفتی دقبق دراومدن واسم
0
1401/05/14
hana ۱۳۸۰
آره عزیزم
0
1401/05/14
سوال کننده

0
1401/05/14
hana ۱۳۸۰
خدانکنه گلم. خیلی سخته واقعا واقعا هیچکس جای مادر نمبگیره
0
1401/05/14
baran😍 r
خدصبرت بده عزیزم..
0
1401/05/14
سوال کننده

0
1401/05/14
سوال کننده
سرکتاب چی میتونی واسم بازکنی واقعابهش احتیاج دارم تواین شرایططط
0
1401/05/14
hana ۱۳۸۰
آره گلممم
0
1401/05/14
hana ۱۳۸۰
آره باز میکنم شمارتو بده فردا میرنگمت
0
1401/05/14
baran😍 r
هانا جون برت سرکتاب وکف بینی هزینه میگیری؟
0
1401/05/14
سوال کننده
شماره نمیتونم بدم میتونی بیای روبیکاااا
0
1401/05/14
baran😍 r
اگه اره شماره بده من ی مشکل دارم
0
1401/05/14
سوال کننده
اینجاکلی چشم داره هااشماره اصلاانمیتونم بدم
0
1401/05/14
hana ۱۳۸۰
ن عزیزم ندارم روبیکا
0
1401/05/14
hana ۱۳۸۰
آره راس میگی
1
1401/05/14
سوال کننده
اشکال نداره حالا
0
1401/05/14
سوال کننده
ممنون گلم
0
1401/05/14
hana ۱۳۸۰
نه
0
1401/05/14
baran😍 r
میشه برامن ی سر کتاب باز کنی،..؟
0
1401/05/14
baran😍 r
یا کف بینی کنی برام
0
1401/05/14
hana ۱۳۸۰
اینجا ن نمیتونم عزیزم
0
1401/05/14
سوال کننده
واسه مدرم یه زن روبه عقددراوردیم پیش یه خانم رفتم سرکتاب بازکردواسم گفت جادومینویسه ودعای بددقیقاهم اونجوری شد...توباغ پدرم اینا یه شونه سرشوباکلی موویه کاغذپیداکردیم
0
1401/05/14
baran😍 r
ببخشید غزل جان
0
1401/05/14
سوال کننده
فدات گلم خواهش میکنمم
0
1401/05/14
سوال کننده
فقط یه دفه هم رفت تواون باغ
0
1401/05/14
baran😍 r
شماره بدم ؟
0
1401/05/14
baran😍 r
یعنی زن بابات جادو مینویسه
0
1401/05/14
سوال کننده
طلاقش داد....نزاشتیم بیاردتش تواون خونه حتی واسه پدرمم نوشته بودپدرم کلاتغییرکرده بود
0
1401/05/14
سوال کننده
کلا۱۵روزطول نکشید طلاقش داد
0
1401/05/14
baran😍 r
وا..عجب آدمی
0
1401/05/14
سوال کننده
البته طلاق نمیگرفت خودم ازیه اقایی دعاجدایی گرفتم طلاق گرفت خودش...
0
1401/05/14
baran😍 r
خدا تزشون نگذره
0
1401/05/14
baran😍 r
ازشون
0
1401/05/14
سوال کننده
خودش زنگ زدگفت بیاطلاقم بده
0
1401/05/14
hana ۱۳۸۰
آره
0
1401/05/14
سوال کننده
اون خانم گفت که اون زن توچایی یاشربت پدرتون ادرارخودشوریخته وداده پدرتون دعای نجسی کرده
0
1401/05/14
baran😍 r
نیومده این کارا را میکرده میومد چیکار میکرد
0
1401/05/14
سوال کننده
دقیقااااا
0
1401/05/14
baran😍 r
سیو کردی بگو پاک کنم
0
1401/05/14
baran😍 r
مرد تنهایی براش سخت تره تا زن
0
1401/05/14
سوال کننده
ارههه ماهم الان دنبال یه خانم مسلمان وخوب میگردیم واسش
0
1401/05/14
سوال کننده
هانیه جان تومیتونی گقتی هاناواسه توگرفت واسه منم بگیره بعدتوبهم بگی که چی گفته....
0
1401/05/14
سوال کننده
این لطفودرحقم بکنی....باپیام واسم بفرستی توهمین اوماصدام کن میام
0
1401/05/14
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
بمیرم برای دلت
0
1401/05/14
baran😍 r
باشه...الان شماره دادم
0
1401/05/14
baran😍 r
وقتی زنگ زد میگم برات بگیره بهت میگم
0
1401/05/14
سوال کننده
خدانکنه عشقممممممم شماباهام حرف بزنیدتااروم بشم خیلی ناراحتم شایدباورتون نشه تنهاچیزی که الان توذهنم نیست بچه است..اصلاحس وحال دکتررفتنوندارم
0
1401/05/14
baran😍 r
فقط فکر کنم اسم خودت ومادرت را باید بگی
0
1401/05/14
سوال کننده
خیلی ممنونم عزیزدلممممم لطف میکنی بهم بگی مننونتم...فقط فک کنم اسم خودمواسم مادرموبخوادنه.....یه باربازکردم سرکتاب اسم خودمومادرموخواستن
0
1401/05/14
سوال کننده
هاناجان اسم خودم دراصل آوات.اسم مادرم عایشه هستش اگه خواستی
0
1401/05/14
baran😍 r
اره عزیزم..ن بابا این چه حرفیه
0
1401/05/14
سوال کننده
اره گفتمم ممنونم کپی کتی گفلم
0
1401/05/14
سوال کننده
گلم
0
1401/05/14
baran😍 r
کپی کردم...
0
1401/05/14
💙💙mahnaaz 💙💙
معلومه امروز روز غمناکیه منم امروز دلم خیلی گرفته برامامان بابام منم یه شهر غریبم ومامان بابام یه شهر دیگه امشب مادرشوهرم اینارفتن من نتونستم جرات نکردم آخه دوازده ساعت راهه بعداونا نشستم بانوحه کلی گریه کردم😔😔
0
1401/05/14
🌺 goli🌺 ❇
الهی بمیرم واست غزل
😔😔
دلتنگی بدترین حس دنیاس😭
😔😔
دلتنگی بدترین حس دنیاس😭
0
1401/05/14
❤مریم باانو❤ .
😔😔😔😔😭😭😭😭
خدابهت صبربده
عزیزم غزل مهربونم
خدابهت صبربده
عزیزم غزل مهربونم
0
1401/05/14
❤مریم باانو❤ .
میرفتی سرخاکش امروز آرومت میکرد
0
1401/05/14
❤مریم باانو❤ .
غزل رشیدپور زنده بود که بهش زنگ زدم امروز
0
1401/05/14
الناز مامان نيکان❤
خدا بهت صبر بده غزل جان خدا رحمتشون کنه 😔😔😔😔
0
1401/05/14
سوال کننده
وااااااااا مریم تواخبارشهرمون گفتنننن
0
1401/05/14
سوال کننده
یعنی یکی دیگه بوده
0
1401/05/14
سوال کننده
خوب زنگ زدی چی گفتتت
0
1401/05/14
❤مریم باانو❤ .
اره حتما
1
1401/05/14
سوال کننده
ممنون بچه هاااا خیلی ممنونم بایدتحمل کردصبرکردکارخدای بزرگ کارعبدش نیست که باهاش گل اویزبشی بایدقانع بود
0
1401/05/14
❤مریم باانو❤ .
گفت شماره حساب بده فردا پولتو میریزم ولی دروغ میگه
0
1401/05/14
سوال کننده
مطمئنی خودش بوده ممکن نیست گوشیش دست یکی دیگه بوده باشه
0
1401/05/14
❤مریم باانو❤ .
نه بابا خودش بود چندین بارباهاش حرف زدم
0
1401/05/14
❤مریم باانو❤ .
این مال روستای انجینه هس
محمود رشیدپور اسمشه
محمود رشیدپور اسمشه
0
1401/05/14
سوال کننده
میدونم روستاشم رفتمممم...ولی اینم میدونم یه ادم حقه بازوبی شرفهههه...شایدخودشم مرگ خودشو جلوه داده که طلبکارهاش دست ازسرش بردارن
0
1401/05/14
زنبق امیر
همیشه براش نماز بخون و ختم قرآن بردار اونجوری جاش خوب باشه تو هم آرومی
0
1401/05/14
❤مریم باانو❤ .
آره شایدم😐😐😐
0
1401/05/14
🏝🧚♀️ermiyast 🏝🧚♀️m,o
غزل جان قربون دلت بشم به جای گریه واسش دعا کن ک روحش در آرامش باشه
پس من چی که از ۱۱ سالگی از نعمت مادر محرومم
خواست خداست و منم قبولش کردم و باهاش کنار اومدم
خدا همه مادرها رو رحمت کنه ❤😔
پس من چی که از ۱۱ سالگی از نعمت مادر محرومم
خواست خداست و منم قبولش کردم و باهاش کنار اومدم
خدا همه مادرها رو رحمت کنه ❤😔
0
1401/05/14
hana ۱۳۸۰
بزا گلم
0
1401/05/14
🏝🧚♀️ermiyast 🏝🧚♀️m,o
حنا جان 😑😑😑😑تو ک باردار بودی
چی شد🥺
چی شد🥺
0
1401/05/14
hana ۱۳۸۰
گلم در اثر ترس از ی تصادف داره سقط میشه
0
1401/05/14
🏝🧚♀️ermiyast 🏝🧚♀️m,o
ای وااای خیلی ناراحت شدم 😔🥺به امید خدا ک جاش زودی سبز بشه
0
1401/05/14
hana ۱۳۸۰
عزیزی
0
1401/05/14
. ❤
سلام هانا جون تلگرام نداری ؟؟
0
1401/05/14
hana ۱۳۸۰
ن گلم
0
1401/05/14
. ❤
🌹❤
0
1401/05/14
Mami Sh ....
خدا به دلت آرامش بده غزل جان
انشالا روحشون درآرامش ابدی باشه😔😔😔
انشالا روحشون درآرامش ابدی باشه😔😔😔
1
1401/05/14
❤️نوشین❤️ .
سلام میشه برا منم سر کتاب بگیری عزیزم من یه مشکل بزرگ دارم
0
1401/05/15
❤️نوشین❤️ .
هانا جان میشه برا من سر کتاب بگیری شماره ام بذارم
1
1401/05/15
mom(N) 😌😌
هانا جون میتونی برا منم سرکتاب بگیری؟
0
1401/05/15
mom(N) 😌😌
اگه تونستی بگو شمارم بزارم برات اعلان روشن کردم
2
1401/05/15
آرام جون
هانا جون به نظرم یه تاپیک بزن برا سرکتاب
شاید خیلیا بهش نیاز دارن
اگرهم هزینه دریافت میکنی مشکلی نداره
ولی همینکه خیلی چیزا رو به ادم میگی خیلی ثواب میکنی
شاید خیلیا بهش نیاز دارن
اگرهم هزینه دریافت میکنی مشکلی نداره
ولی همینکه خیلی چیزا رو به ادم میگی خیلی ثواب میکنی
0
1401/05/15
❤mahur❤ ❤mahak❤
😭😭😭😭😭حق داری والا خدا صبرت بده
0
1401/05/15
ماه 💙
خدا بهت صبر بده غزل جانم بهشت نصیب مامانت بشه
0
1401/05/15
yase zahra
سلام غزل جون خوبی عزیزم بمیرممنبرا دلت
روحمادرت شاد عزیزم
قرآن بخون خیرات بده تا دلت آروم بشه
منبابامو چندین ساله از دست دادم ولی اروقت یادش میوفتم اشکاممیریزه از نبودنش
با تماموجود درکت میکنم از خدا میخوام بهت صبرش رو بده تا تموم وجود
روحمادرت شاد عزیزم
قرآن بخون خیرات بده تا دلت آروم بشه
منبابامو چندین ساله از دست دادم ولی اروقت یادش میوفتم اشکاممیریزه از نبودنش
با تماموجود درکت میکنم از خدا میخوام بهت صبرش رو بده تا تموم وجود
0
1401/05/15
yase zahra
هانا جان تلگرامنداری عزیزم
آیدی بذاری پیامت بدیم
آیدی بذاری پیامت بدیم
0
1401/05/15
تیا🕊️🍁 🍂
غزلم😪خدا رحمت کنه مادرتو
واسش قرآن بخون آروم میشی❤️
واسش قرآن بخون آروم میشی❤️
0
1401/05/15
hana ۱۳۸۰
ن عزیزم نمیتونم حوصله ندارم
0
1401/05/15
hana ۱۳۸۰
ن گلم متاسفانه فضای مجازی نمیتونم نصب کنم
1
1401/05/15
سوال کننده
ممنون عزیزهای دلمممم چکارمیتونم بکممم ازخودم اختیاری ندارممم بایدتحمل کردوصبررر
0
1401/05/15
yase zahra
اع پس چجوری میتونیم بهت پیام بدیم؟
0
1401/05/15
الهه تیموری ملکی
خدابیامزه
0
1401/05/15
الهه تیموری ملکی
منم پدر ندارم خیلی سخته
0
1401/05/15
الهه تیموری ملکی
ان شاالله که زودی بارداربشی باز
0
1401/05/15
الهه تیموری ملکی
من خودم 5ماه پیش سقط کردم الان باز باردارم خدا خودش باز دامنتو سبزمیکنه انشاالله
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1380

