سلام خانم دکتر عزیز و دوستان من در سونوی انتی طول سرویکسم ۳۴ بود ،اما در آنومالی شد ۳۲ اومده پایین به دکتر سونوم گفتم گفت چیزی نیست بنظر شما خطر نداره اومده پایین؟ دکتر خودمم چیزی نگفتم منم یادم رفت بپرسم ازش تا ۲۸ هفته هم سونو ندارم میترسم بیاد پایین باز آخه باید میرفت بالا 😢
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1409
1401/05/14



