سلام دکتر اوما و مامانای گل
دختر من کلا یکبار توی روز دفع مدفوع داشت، ۲ روز پیش ۳باز دفع داشت احساس کردم اسهاله بهش پدی لاکت دادم، دیروز و امروزم دوبار دفع داشته، حالت مدفوعش عادیه مثل قبلا قوام داره خیلی شل نیس، بازم بهش قطره بدم؟ یا عادیه؟
در ضمن هیچ علایم دیگه ای نداره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



298
1401/05/14




