Ooma
پرسش (1401/05/13):

سلام واکسن ۱۸ ماهگی

سلام حالتون خوبه عزیزان ..امروز واکسن ۱۸ ماهگی پسرم زد..داشتم تو تایپکا میخوندم که تو ران و دست زدن ..ولی امروز واسه پسرم دوتاشو تو پا زد اشکال که نداره

نه اشکال نداره
بچه خواهرشوهر منم واکسنشو به دو تا ران زدن
دختر منم دوتاشو تو پا زدن .
بنظرم بهتر هست برای راحتی بچه و مادر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه