سلام دکتر جان من بعد از زایمان موقع تخمک گذاری درد خیلییی شدید دارم قبلا هم درد داستم موقع تخمک گذاری ولی اینقدر شدید نیست.انقدر که نمیتونم کمرمو صاف کنم .البته پلی کیستیک هستم .ممکنه بیماری خاصی داشته باشم؟؟باید به پزشک مراجعه کنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



400
1401/05/13


