سلام ،چندروز بعد از تخمکگزاری و لقاح،، لانه گزینی انجام میشه؟؟و علایمش چی هس؟
پرسش (1401/05/13):
پزشک عزیزم و اومایی های عزیز درمورد لانه گزینی بعد از لقاح
751
69
1401/05/13
سوال کننده
0
1401/05/13
nargesi 👨👩👧
دهنت سرویس نرگس😂
0
1401/05/13
سوال کننده
🤣🤣🤣باز سوالام شروع شد
0
1401/05/13
سوال کننده
میخاسم ت سوالمو بپرسی دگ خودم اومام شارژ کردم🤣
0
1401/05/13
hana ۱۳۸۰
عزیزم متغیره بین ۶ تا ۱۴ روز
0
1401/05/13
hana ۱۳۸۰
علائمی نداره
ولی بعضیا لکه بینی دارن
درد و سوزش زیر شکم . درد عضلات.
و سفتی سینه
ولی بعضیا لکه بینی دارن
درد و سوزش زیر شکم . درد عضلات.
و سفتی سینه
0
1401/05/13
سوال کننده
من ۱۴سیکلم امپول اچ سی جی زدم ، الان۱۷دوره م هس، از صب یکی از تخمدانام تیرمیکشه وانگارمیخام پریود شم ،، میخاسم ببینم مال امپوله هس یا لانه گزینی ی وقت ،،اگ گرفته باشه
0
1401/05/13
سوال کننده
دفه اولمه امپول زدم
0
1401/05/13
سوال کننده
برا بارداری اولم فقد از سفت شدن وبزرگ شدن سینه فمیدم باردارم
0
1401/05/13
Elnaz .
منم سینم سفت و دردناک شده
0
1401/05/13
Elnaz .
دقیقا مث شما گاهی قسمت پایین شکمم سوزش داره و لکه بینی دارم
0
1401/05/13
Elnaz .
ان شاالله که جفتمون بارداریم
0
1401/05/13
الی .
عزیزم من دقیقا ۹ روز بعد از آمپولم لانه گزینی انجام شد
0
1401/05/13
الی .
و علائمش هم مثل علائم چند روز قبل پریودام بود.
0
1401/05/13
الی .
مثلا دو سه روز قبل پریودم خستگی و کوفتگی داشتم، دقیقا روز لانه گزینی این مدلی شدم. و چون علائمام ۱۰ روز قبل از پریودم شروع شد فهمیدم ربطی به پریود نداره و لانه گزینیه
0
1401/05/13
سوال کننده
انشالله عزیزم
0
1401/05/13
سوال کننده
عه پ یرامن زوده؟هنو روزچهارمه امپولارو زدم
0
1401/05/13
سوال کننده
عزیزم انشالله ب سلامتی بیاد توبغلت
0
1401/05/13
سوال کننده
چن روز ب موعدتونه
0
1401/05/13
سوال کننده
من تخمدان چپم خیلی دردمیکنه
0
1401/05/13
الی .
معمولا لانه گزینی بین ۸ تا ۱۲ روز بعد تخمک گذاریه برا من روز نهم بود
0
1401/05/13
الی .
الان زوده اینا علائم آمپول هست عزیزم
0
1401/05/13
الی .
علایم آمپول هست
0
1401/05/13
الی .
ببخشید عوارض آمپول هست، اشتباه گفتم
0
1401/05/13
سوال کننده
من بارداری اولم۹روز قبل موعد پریود، دردشدید پریودی اومد سراغم و ب مدت دوروز بعد خوب شد
0
1401/05/13
سوال کننده
فمیدم لانه گزینی هس
1
1401/05/13
الی .
انشالله ممنونم عزیزم انشالله شما هم باردار باشی این ماه
1
1401/05/13
سوال کننده
اها انساالله ک خیره
1
1401/05/13
سوال کننده
مرسی مهربون
0
1401/05/13
الی .
آره بنظر من مهمترین علامتش اینه که ۹ یا ۱۰ روز قبل پریود،علایمت ظاهر شه و روز به روز زیادتر نشه
0
1401/05/13
maryam gh
منم از وسط سیکل تمام علائم پریودی دارم
مخصوصا درد شدید سینه هام و حساسیت نوکش
کمر درد سردرد معده درد دیروز یه رگه خونه نازک تپ ترشحات دیدم بیستم ماه قبل پریود شدم
دعا کنید باردار نباشم
جلوگیری طبیعی داشتم
گاهی شکنداشتم این ماه فقط بخاطر علائم زود هنگام و بی وقت شک کردم رابطه مشکوکم اصلا نداشتم
مخصوصا درد شدید سینه هام و حساسیت نوکش
کمر درد سردرد معده درد دیروز یه رگه خونه نازک تپ ترشحات دیدم بیستم ماه قبل پریود شدم
دعا کنید باردار نباشم
جلوگیری طبیعی داشتم
گاهی شکنداشتم این ماه فقط بخاطر علائم زود هنگام و بی وقت شک کردم رابطه مشکوکم اصلا نداشتم
0
1401/05/13
الی .
منم یه بار فقط زدم و خداروشکر باردار شدم
0
1401/05/13
الی .
راستی علایم دیگم هم این بود که خیلی ملایم درد پریودی داشتم و بلند که میشدم چشمام سیاهی میرفت و سرگیجه داشتم یکم
1
1401/05/13
الی .
انشالله که هرچی خیره پیش بیاد برات عزیزم
1
1401/05/13
سوال کننده
انشالله هرچی ب صلاحته پیش بیادعزیزم
0
1401/05/13
سوال کننده
عه لتروزول ایناهم خوردین؟؟
0
1401/05/13
سوال کننده
من الان نمیدونم ب عفونت ربط بدم یا امپول یا لانه گزینی ،،هرچی خدابخاد
0
1401/05/13
الی .
فقط لتروزول
0
1401/05/13
الی .
به آمپول. گفتم که لانه گزینی بین ۸ تا ۱۲ روز بعد ازاد شدن تخمک هست
0
1401/05/13
سوال کننده
منم لتروزول و اینوفولیک
0
1401/05/13
سوال کننده
و امپول۲تا
1
1401/05/13
سوال کننده
اهان ،دعاکن برام عزیزم
1
1401/05/14
پزشک اوما
سلام جان دلم
لانه گزینی لزوما علامت مشخصی ندارد و ما توقع داریم بین 6 تا 10 روز بعد از لقاح رخ دهد اما مساله این است که زمان لقاح و نزدیکی لزوما یکی نبوده و بنابراین تشخیص زمان لانه گزینی هم ممکن نیست، بهترین راه صبوری است تا اگر دچار تاخیر شدید آزمایش خون انجام دهید 🌹
لانه گزینی لزوما علامت مشخصی ندارد و ما توقع داریم بین 6 تا 10 روز بعد از لقاح رخ دهد اما مساله این است که زمان لقاح و نزدیکی لزوما یکی نبوده و بنابراین تشخیص زمان لانه گزینی هم ممکن نیست، بهترین راه صبوری است تا اگر دچار تاخیر شدید آزمایش خون انجام دهید 🌹
0
1401/05/14
سوال کننده
مرسی مهربون ، فقد من کمی سوزش وخارش داشتم روز تخمکگزاری، آیا عفونت خفیف باعث میشه ک لقاح صورت نگیره؟؟
1
1401/05/14
s jh
هلاکتم یعنی😘😘😘😄😄😄
0
1401/05/14
سوال کننده
مادر و یک دنیا نگرانی های مادرانه🫢😂
1
1401/05/14
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم ، خیر نگران نباشید اما بعد تعیین شرایط که باردار هستید یا خیر جهت درمان برحسب شرایط خود اقدام کنید (چون داروها برحسب نتیجه باردار بودن یا نبودن شما متفاوت خواهند بود) ❤️
1
1401/05/14
سوال کننده
وای مرسیی پزشک جان💕🌸✨
0
1401/05/14
پزشک اوما
خواهش میکنم مهربان بانو 💗❤️💗❤️
0
1401/05/14
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
0
1401/05/14
الی .
چشم عزیزم
0
1401/05/14
سوال کننده
بی بلا عزیزم
0
1401/05/18
سوال کننده
الی عزیز هسی؟سوال دارم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- لک لانه گزینی یا پریودی
- اگه کسی بدش میاد نیاد لطفا
- خونریزی لانه گزینی چجوریه؟؟
- تخمک گذاری انجام شده یا نه ؟ لانه گزینی کی میشه؟
- لک لانه گزینی لطفا بدتون میاد نیایید عکس گذاشتم
- نشانه های پریودی دارم اما پریود نیستم ایاعلائم لانه گزینیه؟
- رگه خونی داخل ترشحات روز 29سیکل
- یک هفته قبل از موعد ،فقط یک روزخونریزی شدید
- لانه گزینی یا پریود؟
- لک لانه گزینی چه رنگی هست




