من روز ۸ پریودمه تموم شده.دیشب نزدیکی داشتم با کاندوم سوراخ شد .یه ال دی خوردم .الان یه اورژانس ۱ونیم. با توجه اینکه اذر ماه پارسال همین اتفاق افتاد و قرص خوردم اما باردار شدم میخواستم بببنم چجوری محکم کاری کنم که باردار نشم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



598
1401/05/13




