سلام خانم دکتر و اومایی های عزیز.من بعدزایمان با شامپو که بخیه هامو میشستم سوزش نداشتم الان این دوسه باره که سوزش میگیرم بعداز شستشو ..بعداز ادرار هم خودمو میشورم ،آب که میگیرم خودم سوزش دارم ولی کم.ولی موقع ادرار نه.بخیه هام خوب شدن.چه دارویی میتونم استفاده کنم؟
شیرخودمو میدم بچم،زایمانمم طبیعی بوده
پرسش (1401/05/13):
سوزش بعد از شستشو
410
25
1401/05/13
سوال کننده
0
1401/05/13
mom(N) 😌😌
من که فهمیدم نباید واژن با صابون یا شامپو شسته بشه میکروبایی که برا واژن نیازنو از بین میبرن برا زایمان طبیعی تا جایی که خبر دارم یا شوینده مخصوص شست شو واژن یا اب نمک
0
1401/05/13
mom(N) 😌😌
فکر میکنم خشکی واژن گرفتید که انقد خارش دارید
0
1401/05/13
mom(N) 😌😌
۲۸روز مدام روزی چند بار خودتو با شامپو بچه بشوری نابود میکنی خودتو که
0
1401/05/13
آریانا ایرانی
نه عزیزم با شامپو بچه بشور عالیه
بعدش حتما باید با سشوار ولرم خودتو خشک کنی حتما
اگه احتمالا عفونتی چیزی هم کرده باشه پماد دارن دارو خونه
اگه بعد از هر شستشو پماد قدیمی آلفا بتونی پیدا کنی بزنی عالیه
بعدش حتما باید با سشوار ولرم خودتو خشک کنی حتما
اگه احتمالا عفونتی چیزی هم کرده باشه پماد دارن دارو خونه
اگه بعد از هر شستشو پماد قدیمی آلفا بتونی پیدا کنی بزنی عالیه
0
1401/05/13
سوال کننده
روزی چندبار نه عزیزم.روزی یه بار.بعضی وقتا هم دوروزی یه باردک
0
1401/05/13
سوال کننده
دکتر گفت
0
1401/05/13
سوال کننده
چون خارش یا بوی بد ندارم که بگم عفونت واژن باشه-جای بخیه هم ترمیم شده خوبه الان
بازم میترسم میگم نکنه عفونت باشه.حالت عادی اصلا سوزش ندارم
بازم میترسم میگم نکنه عفونت باشه.حالت عادی اصلا سوزش ندارم
0
1401/05/13
سوال کننده
میترسم برم دکتر با اسپکولوم معاینه کنه دردم بگیره
0
1401/05/13
سوال کننده
هنوز لکه بینی هم دارم
0
1401/05/13
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون فاطمه جانم
عزیزدلم چقدر از زایمان گذشته؟
عزیزدلم چقدر از زایمان گذشته؟
0
1401/05/13
سوال کننده
۳۰روز گذشته
0
1401/05/13
پزشک اوما
عزیزم این دو الی سه بار با شامپو میشویید که سوزش دارید؟
0
1401/05/13
سوال کننده
از اول هم اره با شامپو بچه شستم الانم همینطور
0
1401/05/13
سوال کننده
ولی مارک شامپو فرق میکنه
0
1401/05/13
سوال کننده
به محض اینکه کف میزنه بهم سوزش میگیرم
0
1401/05/13
پزشک اوما
عزیزم دیگر لازم نیست از شامپو استفاده کنید، اصولا حالا که بهبودی حاصل شده همان آب خالی برای شست و شو کفایت میکند، از دستمال مرطوب هم استفاده نکنید. اگر با عدم تداوم این روند شرايط بهتر نشد معاینه لازم است❤️
0
1401/05/14
سوال کننده
به نظرتون عفونت ادراری هست یا واژن؟
0
1401/05/14
سوال کننده
با اسپکولوم معاینه میکنن؟
0
1401/05/14
پزشک اوما
عزیزم بیشتر به عفونت واژینال شباهت دارد اما اول مواردی که گفتم را رعایت کنید اگر حل نشد مراجعه کنید، باتوجه به اینکه تازه معاینه شده اید با دست چک میشوید 🌹
1
1401/05/17
سوال کننده
ممنون دکترجان😘😘
1
1401/05/17
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان مهربان 🌹🌹
1
1401/05/17
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




