نه عزیزم چ خطری
بچه تا موقع زایمان چند بار میچرخه
و هر سری تو ی حالتی قرار میگیره
گلم سلام ازیتا جان سفالیک ینی بچه با سر هس تا موقع زایمان می چرخه
آره میدونم میگم چون واژن درد میگیرم خطرناک نباشه
سلام به روی قشنگتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌸
عزیزم طول سرویکس واژینال کنترل نشد ؟
نه خانم دکتر سونو انتی هم شکمی بود سرویکسم ۳۴ بود
مامان گل در سونوگرافی آنومالی اسکن انجام شده برای شما همه چیز از جمله وضعیت جنین و اندام های مورد بررسی او طبیعی بوده و جای نگرانی ندارد. وضعیت سفالیک که نگران آن هستید رایجترین شکل قرارگیری جنین ها در رحم مادر بوده و کاملاً طبیعی است اصلا موردی نیست که بخواهد نگرانی داشته باشد اما طول سرویکس شما در سونوگرافی شکمی نیازمند ارزیابی بیشتر این توصیه می کنم حتماً یک سونوگرافی واژینال انجام شود 🌹