سلام منم این تایپیکا میبینم برا سرکلاژ استرس میگیرم طول سیروکس منم ۳۰بود سونو ان تی 😑😑😑
نمیدونم چطوریه درد داره کلا چطو هست
اصلا درد نداره. منم هفته 20 شدم.
10 دقیقه میخوابونن بعدش بیدار میشی. هیچی هم نمیفهمی. فقط اولین جیش یکم سوزش داره همین.
یکمم خون یا لکه بینی. هییییچ دردی نداره. هیچی حس نمیکنی.
و اینکه صبح بستری بشی تا عصر مرخصی.
سلام عزیزم اصلا نگران نباش و استرس نداشته باش
منم طول سرویکسم ۳۰ بود هی نگران بودم
تازه تحرکمم بالا بود، اما نه سرکلاژ کردم نه پساری
شکر خدا تااینجا هم رسوندم خودمو
مهسا حسابی سرت گرم قندعسلت شده ها😍
اره دیگه واقعا تمام وقتمو گرفته فرصت هیچکاری نمونده برام 😂😍
انشالله واسه خودتم نزدیکه تا میتونی این مدت هرکاری میخوای انجام بده که بعدش همچی تعطیل میشه 😂🤭😍
خدا برای هم حفظتون کنه خیلی با نمکه😍😇
لحظه شماری میکنم زودتر مهر برسه😂🤩
قربونت برم عزیزم مرسی 😍❤
انشالله ک زایمان راحتی در پیش داشته باشی و بسلامت بیاد بغلت گلم ❤❤
مهسا جون قبلش یا بعدش سونو گرافی تم کردند،؟؟؟