سلام من سونو آنومالی دادم میگن در ۲ طرف سر بچه کیست هست.
و اینکه احتمالا میره.
حالا احتمالا میره یا واقعا میره جای نگرانی نیستش
پرسش (1401/05/11):
سونو گرافی آنومالی در ۱۸ هفته
562
39
1401/05/11
سوال کننده
0
1401/05/11
گل بهار 🌺
منم سر پسر اولم کیست داشتم نرفت ولی مشکلی هم برای بچه و من ایجاد نکرد
0
1401/05/11
سوال کننده
الانم داره تو سرش
1
1401/05/11
🍃🌸شکوفهی گیلاس 🐦
میره عزیزم
بمنم گفتن
قبل هفته ۲۴م کامل جذب شد.
بمنم گفتن
قبل هفته ۲۴م کامل جذب شد.
1
1401/05/11
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
این کیستا میره تا هفته های بالاتر نگران نباش
1
1401/05/11
🍃🌸شکوفهی گیلاس 🐦
اکثرا جنین پسر تو سرش کیست دیده میشه
اگر فقط کیست دیده شده باشه و مشکلی جز اون تو انومالی نباشه حتی یه ذره جای نگرانی نیس
دکترم منو خیلی ترسوند گف برو سلفری بده نرفتم روزای قشنگمو غصه خوردم .اما خیلی زود جذب شد
اگر فقط کیست دیده شده باشه و مشکلی جز اون تو انومالی نباشه حتی یه ذره جای نگرانی نیس
دکترم منو خیلی ترسوند گف برو سلفری بده نرفتم روزای قشنگمو غصه خوردم .اما خیلی زود جذب شد
1
1401/05/11
معصومه جلالی
خواهرم مثل شما بود
تاهفته۲۳جذب شد
چقدر الکی غصه خورد
تاهفته۲۳جذب شد
چقدر الکی غصه خورد
0
1401/05/11
سوال کننده
میگفت باید دستش رو باز کنه باز نکرد
0
1401/05/12
🍃🌸شکوفهی گیلاس 🐦
اون ک مشکل نیس عزیزم
🍭نگران نباش
🍭نگران نباش
0
1401/05/12
پزشک اوما
سلام مامان جان
لطفا عکس گزارش سونوگرافی و غربالگری های انجام شده را ارسال کنید تا ببینم
لطفا عکس گزارش سونوگرافی و غربالگری های انجام شده را ارسال کنید تا ببینم
0
1401/05/12
سوال کننده

0
1401/05/12
سوال کننده

0
1401/05/12
سوال کننده

0
1401/05/12
سوال کننده

0
1401/05/12
پزشک اوما
مامان جان غربالگری ها را ارسال نکردید
0
1401/05/12
سوال کننده

0
1401/05/12
سوال کننده

0
1401/05/12
سوال کننده

0
1401/05/12
سوال کننده

0
1401/05/12
سوال کننده
دکتر جونم ارسال کردم عشقم
0
1401/05/12
پزشک اوما
ممنونم عزیزکم❤️❤️❤️
با توجه به اینکه نتیجه غربالگری طبیعی بوده است، فعلا جای نگرانی نیست جان دلم. کیست های کورویید پلکسوس، به خصوص وقتی که ابعاد آن ها کوچک باشد یافته های بی اهمیتی هستند که اغلب با گذشت زمان برطرف و محو می شوند. در چنین مواردی به طور معمول برای اطمینان و ارزیابی آن ها لازم است سونوگرافی در هفته 24 تکرار شود. اکوکاردیوگرافی نیز انجام شود تا خیالمان از هر جهت راحت شود، البته و سونولوژیست توصیه به انجام سل فری دی ان کرده که باید علت را توضیح میدادند که مساله دیگری نیز رویت شده یا خیر ، در هرحال این تک یافته همانطور که گفتم خطرناک نیست و جهت تصمیم نهایی در مورد بررسی ها نتیجه را به اطلاع پزشک خود نیز برسانید 💗
با توجه به اینکه نتیجه غربالگری طبیعی بوده است، فعلا جای نگرانی نیست جان دلم. کیست های کورویید پلکسوس، به خصوص وقتی که ابعاد آن ها کوچک باشد یافته های بی اهمیتی هستند که اغلب با گذشت زمان برطرف و محو می شوند. در چنین مواردی به طور معمول برای اطمینان و ارزیابی آن ها لازم است سونوگرافی در هفته 24 تکرار شود. اکوکاردیوگرافی نیز انجام شود تا خیالمان از هر جهت راحت شود، البته و سونولوژیست توصیه به انجام سل فری دی ان کرده که باید علت را توضیح میدادند که مساله دیگری نیز رویت شده یا خیر ، در هرحال این تک یافته همانطور که گفتم خطرناک نیست و جهت تصمیم نهایی در مورد بررسی ها نتیجه را به اطلاع پزشک خود نیز برسانید 💗
0
1401/05/12
سوال کننده
برای اینکه یه دستش رو باز نکرد تجویز کرد
0
1401/05/12
سوال کننده
که من نرفتم
0
1401/05/12
سوال کننده
اهمیت بالایی داره؟
1
1401/05/12
پزشک اوما
سونوگرافی را در یک مرکز معتبر تکرار کنید تا در مورد سل فری دی ان ای تصمیم گیری درستی بتوان انجام داد 🌸
0
1401/05/12
سوال کننده
چشم
0
1401/05/12
سوال کننده
دست باز کردن آنقدر اهمیت داره؟
0
1401/05/12
سوال کننده
دست باز کردن آنقدر مهمه
1
1401/05/12
پزشک اوما
مامان جان من نمیدانم دقیقا چه چیزی نظر سونولوژیست را جلب کرده احتمالا به صورت عامیانه این حرف را زده اند، چون در سونوگرافی متاسفانه ذکر نشده است
1
1401/05/12
سوال کننده
ممنون
0
1401/05/13
پزشک اوما
خواهش میکنم جان من🌹🌹
0
1401/05/13
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سونوی آنومالی دقیق هست
- بهترین زمان برای سونو آنومالی
- سلاممم دوستای گلم بالاخره جنسیت قندو نباتم معلوم شد⭕⭕⭕🧿🧿🧿🧿🧿🧿
- سونو آنومالی بهتره در چه هفته ای انجام بشه؟
- تفسیر سونو آنومالی
- تفسیر آزمایش آنومالی
- سونوگرافی آنومالی رو هفته چند انجام بدم
- طول سرویکس نرمال در ۱۹ هفته چنده؟
- جواب آزمایش سونو آنومالی
- سونو آنومالی کجا خوبه؟




