مثبت بود آیا امکانش هست باردارباشم
1068
40
1401/05/11
سوال کننده
0
1401/05/11
آرام جون
بی بی زدی؟
0
1401/05/11
آرام جون
اگه مثبت باشه اره دیگه بارداری ۵ روز از موعدت گذشته
0
1401/05/11
sara rezae
اره دیگه مبارکه مامان شدی عکس بیبی چکتو بزار
0
1401/05/11
فریبا Barao
مبارکه عکس بیبی بزار
1
1401/05/11
سوال کننده

2
1401/05/11
سوال کننده

1
1401/05/11
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
مبارکه مثبته
0
1401/05/11
سوال کننده
مرسی فداتشم
1
1401/05/11
فاطمه ......
مبارکه عزیزم
1
1401/05/11
Atefe kiani
اسما جان تبریک میگم مبارکه😍
2
1401/05/11
hana ۱۳۸۰
مبارکهههه
0
1401/05/11
ندا t
مبااارکه عزیزدلمممم😍😍😍😍
0
1401/05/11
💙💙mahnaaz 💙💙
مبارکه اسما جان به سلامتی
0
1401/05/11
مامان محمد حسین
مبارک باشه عزیزم مثبته
ایشالله به سلامتی بغلش کنی
ایشالله به سلامتی بغلش کنی
0
1401/05/11
پزشک اوما
سلام جان دلم
باتوجه به نتیجه مثبت بی بی چک، حتما آزمایش خون انجام دهید تا بارداری به قطعیت مشخص شود🌸
باتوجه به نتیجه مثبت بی بی چک، حتما آزمایش خون انجام دهید تا بارداری به قطعیت مشخص شود🌸
0
1401/05/11
سوال کننده
مرسی عزیزانم😍
0
1401/05/11
سوال کننده
سلام امروز آزمایش تیتر بتا رو دادم جوابش فردااماده میشه
0
1401/05/11
فرزانه بهرامی
مبارکه عزیزم
0
1401/05/11
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1401/05/11
پزشک اوما
احسنت به شما عزیزم و منتظر نتیجه هستيم
0
1401/05/11
sara .
شما فرزند سومتون هست؟
0
1401/05/11
سوال کننده
نه ۴م سومی ساقط شد
0
1401/05/11
sara .
خدا نگهش داره برات
0
1401/05/12
سوال کننده

دکتر جان منفی بود
0
1401/05/12
سوال کننده
منفی بود چرا بی بی چک مثبت زد
0
1401/05/12
yase zahra
زود رفتی آزمایش عزیزم
امروز بی بی چک بزن ببین خطش پررنگ تر شده یانه
امروز بی بی چک بزن ببین خطش پررنگ تر شده یانه
0
1401/05/12
سوال کننده

0
1401/05/12
سوال کننده
خانم دکتر اینم سونو
0
1401/05/12
پزشک اوما
عزیزم باتوجه به نتیجه سونوگرافی و آزمایش خون، باردار نیستید و نتیجه مثبت ناشی ازخطای روش یا عفونت باکتریایی ادرار یا شاید وجود خون میکروسکوپی در ادرار بوده است. به امید خدا به زودی نتیجه آزمایش مثبتتان را در ماه های بعدی ببینیم ❤️
0
1401/05/12
سوال کننده
دکتر جان الان سونو رحمم سالم معرفی کرده یا نه
0
1401/05/12
سوال کننده
من کیست داشتم الان درباره کیستم چیزی نگفته
0
1401/05/12
پزشک اوما
همه چیز در این بررسی خوب است جانم و کیستی هم گزارش نشده است ولی ضخامت اندومتر باتوجه به اینکه تاخیر دارید کم است که میتواند نشانگر اختلالات هورمونی باشد یک چکاپ هورمونی انجام دهید (اگر طی 6 ماه گذشته انجام نشده است) 🌸
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




