سلام خانم دکتر خسته نباشید
ممنون میشم ازمایشم رو ببیند
خانم دکتر در ازمایش کشت ادرار عفونت هست؟
برای قند نیازی به مراعات خاصی هست ؟
پرسش (1401/05/10):
تفسیر آزمایش تحمل گلوکز و کشت ادرار
406
25
1401/05/10
سوال کننده
0
1401/05/10
سوال کننده

0
1401/05/10
سوال کننده

0
1401/05/11
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
برای تفسیر صحیح اگر مقدور است بگویید که قبل دادن نمونه ادرار خودتان را تمیز کرده و از وسط جریان ادرار نمونه گرفته بودید ؟
ترشحات واژینال چه ویژگی دارند ؟
برای تفسیر صحیح اگر مقدور است بگویید که قبل دادن نمونه ادرار خودتان را تمیز کرده و از وسط جریان ادرار نمونه گرفته بودید ؟
ترشحات واژینال چه ویژگی دارند ؟
0
1401/05/11
سوال کننده
قبل از ازمایش حدود ی ساعت تو آزمایشگاه منتظر بودم ولی بله از وسط ادرار بود
ترشحات هم رنگ لیمویی هست ولی هم شما هم دکتر خودم گفتن طبیعی هست
ترشحات هم رنگ لیمویی هست ولی هم شما هم دکتر خودم گفتن طبیعی هست
0
1401/05/11
سوال کننده
ترشحات هم بد بو یا با سوزش و خارش نیست ، ولی رنگش به لیمویی میخوره ، روزی یک یا دوبار هم هست
1
1401/05/11
پزشک اوما
بسیار هم عالی عزیزم ، آزمایشتان مجموعأ عالی هست و مشکلی ندارد. فقط میزان مصرف مایعات به ویژه آب را بسیار افزایش دهید و به هیچ عنوان ادرار خود را نگه ندارید 🌷🌷
0
1401/05/11
سوال کننده
چشم خانم دکتر ، ممنون از لطفتون
تکرر ادرار هم دارم که نمیدونم طبیعی هست یا خیر ؟
قند یکساعته مرز نیست ؟نیازی به مراعات خاصی نیست ؟
تکرر ادرار هم دارم که نمیدونم طبیعی هست یا خیر ؟
قند یکساعته مرز نیست ؟نیازی به مراعات خاصی نیست ؟
1
1401/05/11
پزشک اوما
مامان گل اخیرا دچار تکرر ادرار شدید؟
سطح قند طبیعی است ، فقط شیرینیجات. قند وشکر و برنج و ماکارونی در حد اعتدال و کمتر مصرف شوند❤️
سطح قند طبیعی است ، فقط شیرینیجات. قند وشکر و برنج و ماکارونی در حد اعتدال و کمتر مصرف شوند❤️
0
1401/05/11
سوال کننده
نه از اول بارداری تکرر داشتم
0
1401/05/11
سوال کننده
ممنون به روی چشم مراعات میکنم
1
1401/05/11
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل ، تکرر ادراری که از ابتداي بارداری است مشکلی ندارد ناشی از تغییرات هورمونی دوران بارداری و تحت فشار قرار گرفتن مثانه بواسطه رحم درحال رشد است نگران نباشید ❤️
0
1401/05/11
سوال کننده
خانم دکتر ی سوال دیگه هم دارم ببخشید بهترین زمان خوردن اسپیرین کی هست ؟
1
1401/05/11
سوال کننده
ممنون از زحمتی که میکشید و صبورانه جواب میدید . ،🌷🌷🌷🌷
1
1401/05/12
پزشک اوما
عزیزجانم مشکلی ندارد میتوانید استفاده کنید. فرقی نمیکند آسپرین در چه زمانی از روز خورده شود اما اگر با مصرف آن دچار مشکلات گوارشی می شوید بعد از غذا و با معده پر بخورید💓
و ممنونم از محبت و حسن نظرتون که باعث دلگرمی و امیدواری من هست مهربانم 🌸🌸🌸
و ممنونم از محبت و حسن نظرتون که باعث دلگرمی و امیدواری من هست مهربانم 🌸🌸🌸
0
1401/05/12
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
1
1401/05/12
سوال کننده
🌷🌷🌷🌷🌷😍😍
0
1401/05/12
پزشک اوما
🌸🌷🌸🌷
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




