سلام خسته نباشین من هفته نهم لک بینی داشتم کا فهمیدم هماتوم هستش شیاف دکتر داد زدم قطع شده بود ولی الان هفته ۱۱ دوباره امروز لک دیدم
میشه بگید برای چی ممنونو میشم
پرسش (1401/05/10):
لک دیدن در هفته یازده
516
22
1401/05/10
سوال کننده
0
1401/05/10
negin .t
سلام شاید همون هماتونمه سنو دادین که بینم رفع شده
0
1401/05/10
سوال کننده
نه برای ۲ هفته دیگه گفت برم سونو
0
1401/05/10
سوال کننده
آخه قطع شده بود دوباره شروع شد
1
1401/05/10
الناز مامان نيکان❤
همون هماتومه ربطی به قطعش نداره منم هماتوم دارم اولش لکه بینی بعد قسط میشه چند روز بعد خونریزی کامل دوباره همین روال طبیعیه فقط شیافتو استفاده کن پله هم نرو
1
1401/05/10
شیوا 💙
منم همینم هی قط و وصل میشه. طبیعیه
0
1401/05/10
سوال کننده
ممنونم زیر دلتونم درد دارین؟
0
1401/05/10
نلین د
سلام
من که لکه بینی داشتم دکر گفت تا سونو شیاف رو ادامه بده. اگر قطع کردین از دکتر بپرسین که اگه لازمه دوباره تجویز کنن
من که لکه بینی داشتم دکر گفت تا سونو شیاف رو ادامه بده. اگر قطع کردین از دکتر بپرسین که اگه لازمه دوباره تجویز کنن
0
1401/05/10
سوال کننده
نه قطع نکردم
1
1401/05/11
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
استراحت کافی دارید؟ نزدیکی نداشتید ؟لکه بینی شدت پیدا کرده ؟
استراحت کافی دارید؟ نزدیکی نداشتید ؟لکه بینی شدت پیدا کرده ؟
0
1401/05/11
سوال کننده
سلام دکتر. بله کلا استراحت مطلقم نزدیکی هم نداشتم
لکه مقدارش کمه ولی تعدادش زیاده
لکه مقدارش کمه ولی تعدادش زیاده
0
1401/05/11
پزشک اوما
عزیزم دوز شیاف تان چقدر است؟
0
1401/05/11
سوال کننده
۴۰۰
1
1401/05/11
پزشک اوما
جان دلم فعلا تا هفته دوازدهم هر 12 ساعت استفاده کنید، اگر خدای نکرده بااین وجود بازهم لکه بینی شدت پیدا کرد، حتما زودتر سونوگرافی انجام دهید 🌷
0
1401/05/11
سوال کننده
خیلی ممنونم الان امروز از ظهر بند اومد اگر باز شروع شد میکنم ۱۲ ساعت
0
1401/05/11
سوال کننده
💙🙏
1
1401/05/12
پزشک اوما
بسیار هم عالی عزیزم ، انشالله تکرار نشود ❤️❤️
0
1401/05/12
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




