خیلی نگرانم اگه میشه برام تفسیر کنید
0
1401/05/10
سوال کننده

0
1401/05/10
سوال کننده

0
1401/05/10
سوال کننده

0
1401/05/10
zahra j.r.s
عزیزم همه چی خوبه
بغیراز پرولاکتین،بالاعه
بغیراز پرولاکتین،بالاعه
0
1401/05/10
سوال کننده
پرولاکتین چی هست؟مهمه؟
بعد اینکه چه چیزی باعثش شده
بعد اینکه چه چیزی باعثش شده
0
1401/05/10
zahra j.r.s
هورمون پرولاکتین مربوط به سینه ها و غدد شیردهی میشه
اره خیلی مهمه،ناباروری میاره
باید بری دکتر دارو بهت بدن احتمال زیاد
اره خیلی مهمه،ناباروری میاره
باید بری دکتر دارو بهت بدن احتمال زیاد
0
1401/05/10
zahra j.r.s
ازسینه هات ترشحات سفید رنگ نمیاد؟یا کم کاری تیروئید نداری؟
0
1401/05/10
zahra j.r.s
بخاطر مصرف بعضی داروهام میشه
در کل باید بری پیش دکترت،که براساس شرح حالت،درمان کنه برات
در کل باید بری پیش دکترت،که براساس شرح حالت،درمان کنه برات
0
1401/05/10
zahra j.r.s
البته ی چیزی
شرایط ازمایش رو رعایت کردی؟؟
شرایط ازمایش رو رعایت کردی؟؟
0
1401/05/10
سوال کننده
نه هیچ ترشحی ندارم
تو آزمایش وضعیت تیروییدم معلوم نیست؟
تو آزمایش وضعیت تیروییدم معلوم نیست؟
0
1401/05/10
سوال کننده
یعنی ممکنه همین دلیل بچه دار نشدنم باشه؟
0
1401/05/10
سوال کننده
۱۰ ساعت ناشتایی و ۳ساعت و نیم بیداری داشتم
0
1401/05/10
zahra j.r.s
ازمایش تیروئید نیس تواینا
0
1401/05/10
zahra j.r.s
بله عزیزم ممکنه
0
1401/05/10
zahra j.r.s
بیداری مهمه و واینکه شب قبلش تحریک نشده باشی،استرس نداشته بودی موقع ازمایش
0
1401/05/10
zahra j.r.s
حتما برو دکترعزیزم،نگران نباش،حل میشه
0
1401/05/10
zahra j.r.s
عزیزم یچیزی
من اشتباه کردم پرولاکتینت خوبه😅
ببخشید استرس دادم بهت
من اشتباه کردم پرولاکتینت خوبه😅
ببخشید استرس دادم بهت
0
1401/05/10
zahra j.r.s
من به مرد و زن بودنش دقت نکردم
واسه تو توی رنج نرمال هستش
نگران نباش
واسه تو توی رنج نرمال هستش
نگران نباش
0
1401/05/10
zahra j.r.s
ولی درکل دکتر برو
اخه منم تیروئیدم توی رنج نرمال بود
ولی دکتر گف چون میخوای باردار بشی خوب نیست و کم کاری داری
اخه منم تیروئیدم توی رنج نرمال بود
ولی دکتر گف چون میخوای باردار بشی خوب نیست و کم کاری داری
0
1401/05/10
zahra j.r.s
ببخشید نگران شدی
0
1401/05/10
سوال کننده
وای من اینهمه تاکید کردم تیروئیدم برام بنویسه
اصلا من میخاسم بدونم تیروئید دارم یا نع
اصلا من میخاسم بدونم تیروئید دارم یا نع
0
1401/05/10
سوال کننده
شب قبلش یه ناراحتی برام پیش اومد خیلی گریه کردم ولی صبحش اوکی بودم
0
1401/05/10
سوال کننده
نه دیگع
مگه ننوشته زیر ۴۵ سال باید تا ۴۰۰ باشه
مگه ننوشته زیر ۴۵ سال باید تا ۴۰۰ باشه
0
1401/05/10
zahra j.r.s
اره ببین اولی نوشتهmale ینی مردان
زیریش نوشتهfaemale ینی زن
زیریش نوشتهfaemale ینی زن
0
1401/05/10
zahra j.r.s
تیروئید هست،ولی کل ازمایشاش نیس
0
1401/05/10
zahra j.r.s
ولی در کل ازمایشات خوبن،بازم میگم بستگی به شرح حالت داره،که دکترت باید تشخیص بده این ازمایش خوبه یانه
0
1401/05/10
zahra j.r.s
من خودم این ماهiui کردم الان رفتم جواب ازمایش گرفتم منفی شد.
حالم بدجور خرابه.
حالم بدجور خرابه.
0
1401/05/10
سوال کننده
من که ۳بار آی یو آی کردم بعد پارسال دکتر گفت فایده نداره بریم آی وی اف ک دگ دکتر نرفتم
0
1401/05/10
zahra j.r.s
چجوری صبرداشتی؟من ک باهمین یبار داغون شدم بخدا
1
1401/05/10
سوال کننده
وقتی مجبور باشی چاره ای نداری عزیزم😓😓😓
0
1401/05/11
پزشک اوما
عزیزم در آزمایش شما تمام موارد بررسی شده طبیعی هستند به جز اینکه :
1. سطح ویتامین دی کمتر از حد طبیعی است. برای دو ماه هفته ای یک عدد پرل ویتامین دی 50 هزار مصرف کرده و سپس آزمایش را تکرار کنید. اگر طی این مدت باردار شدید قطع کنید و به جای آن مکمل ویتامین دی 1000 میلی گرم مصرف کنید.
2. سطح هورمون پرولاکتین بالاتر از حد طبیعی است که میتواند مانع در سر راه باردار شدن باشد بنابراین برای درمان به متخصص غدد مراجعه کنید.
3. طبق سطح AMH مشکوک به تنبلی تخمدان با همان سندرم تخمدان پلی کیستیک هستید
سونوگرافی ارزیابی تخمک گذاری انجام دهید🌷
1. سطح ویتامین دی کمتر از حد طبیعی است. برای دو ماه هفته ای یک عدد پرل ویتامین دی 50 هزار مصرف کرده و سپس آزمایش را تکرار کنید. اگر طی این مدت باردار شدید قطع کنید و به جای آن مکمل ویتامین دی 1000 میلی گرم مصرف کنید.
2. سطح هورمون پرولاکتین بالاتر از حد طبیعی است که میتواند مانع در سر راه باردار شدن باشد بنابراین برای درمان به متخصص غدد مراجعه کنید.
3. طبق سطح AMH مشکوک به تنبلی تخمدان با همان سندرم تخمدان پلی کیستیک هستید
سونوگرافی ارزیابی تخمک گذاری انجام دهید🌷
0
1401/05/11
پزشک اوما
و سلام به روی قشنگتون
1
1401/05/11
سوال کننده
سلام دکترجان
ممنونم ازتون عزیزم🥰❤
ممنونم ازتون عزیزم🥰❤
0
1401/05/11
پزشک اوما
عزیزدلم هستید جانم ❤️عذرخواهی میکنم که در ابتدا فراموش کردم سلام کنم و زنده باشید 🌸🌸
0
1401/05/11
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
0
1401/05/11
سوال کننده
اختیار دارید شما بزرگوارید🙏❤
0
1401/05/11
سوال کننده
ببخشید میخواستم بپرسم از کجا میتونم بفهمم تیروئید دارم یا نه؟
تو آزمایشم مشخص نیست؟
تو آزمایشم مشخص نیست؟
0
1401/05/11
پزشک اوما
محبت دارید گل من ❤️جان دلم عملکرد تیرویید در آزمایش شما طبیعی است🌸
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



378

