با سلام خدمت پزشک اوما
پسرم دیروز یهو تب کرد و سریع دکتر بردم و تشخیص کرونا داد و شربت پروفن(هر ۶ ساعت ۳ سی سی)،پلارژین،سرماخوردگی و شیاف تجویز کرد
با پروفن تبش کنترل میشه ولی ۴یا ۵ساعت بعد از مصرف دوباره شدید میشه،اجازه پاشویه هم نمیده
سوالم این هست با توجه به اینکه شیاف هم خیلی موثر نیست میتونم پروفن رو هر ۴ساعت بهش بدم؟به همون میزان ۳سی سی؟
دوم اینکه آیا نیازی به مصرف آزیترومایسین هست
دکترش گفت نیاز نیست و چون کرونا هست باید دوره سه روزه اش رو بگذرونه
ممنونم
پرسش (1401/05/10):
تب بالا به دلیل کرونا
523
10
1401/05/10
سوال کننده
0
1401/05/10
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
وزن دلبندتان چقدر است ؟
وزن دلبندتان چقدر است ؟
0
1401/05/10
سوال کننده
۱۱کیلو و ۷۰۰ گرم
0
1401/05/10
پزشک اوما
عزیزم شیاف استامینوفن را امتحان کردید؟
0
1401/05/10
سوال کننده
بله.به طور کامل تبش رو برطرف نمیکنه
0
1401/05/10
پزشک اوما
مامان جان متاسفانه در مورد ایبوپروفن فواصل هر 6 تا 8 ساعت است اما با توجه وزن دلبندتان میتوانید 3.5 سی سی بدهید ❤️
1
1401/05/11
سوال کننده
ممنونم.لطف کردین
1
1401/05/11
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم ❤️❤️
0
1401/05/11
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




