سلام و درود
من دخترم تا الان شیرخودم رو خورده یکی دوبار مجبور شدم بهش شیرخشک بدم که خودم نبودم پیشش،الان هم به دلیل اینکه مجبورم از ده روز دیگه پنج ساعت در روز سرکار برم و هم اینکه حس میکنم اصلا سیر نمیشه انگار شیرم قوت نداره در طول روز مدام شیر میخاد تقریبا هر نیم ساعت ی بارگاهی حتی هر ی ربع ، خوابش هم خیلی خیلی کم شده بعد واکسن تو روز سرهم شاید پنج ساعت بشه اونم بریده بریده،پنج دقیقه میخوابه بیدار میشه گریه میکنه دوبار شیر میخوره میخوابه بیدار میشه ...راهنمایی کنید چکار کنم آیا طبیعیه ،شیشه شیر نمیخوره من با قاشق بهش میدادم
پرسش (1401/05/10):
مقوی نبودن شیر مادر و نیاز به شیر خشک دادن
897
34
1401/05/10
سوال کننده
0
1401/05/10
mom(N) 😌😌
خوب وزن میگیره؟
0
1401/05/10
mom(N) 😌😌
چرا با قاشق خوب با شیشه شیر میدادید امتحان میکردید بالاخره میگرفت الان بچه کوچیکه بخایید بزارید برید سزکار بعد کسی بخاد با قاشق شیر بهش بده اذیت میشه شیشه شیر اونت بگیر مث سینه مادره
0
1401/05/10
mom(N) 😌😌
اگه شیرتونم مقوی نیس بچه رو سیر نمیکنه اول سعی کنید مغزیجات اب هویچ ابگوشت چمیدونم چیزایی که شیرتون زیاد میکنه بخورید اگه دیدید وزن نمیگیره و شیرتونم ابکیه شیر خشک بدید مگه میخاد چی بشه مهم اینه بچه سیر بشه وزن بگیره در درجه اول
0
1401/05/10
سوال کننده
وزن گرفته گفتن رشد وزن و قدش خوبه ولی به دلم مونده این دو هفته اخیر تو روز ی دل سیر راحت بخوابه مدام شیر میخواد
0
1401/05/10
سوال کننده
همون هفته اول تولد بود شیرم بچه ادرارش کم بود پزشک گفت با قاشق بده البته دو بار هم شیشه دادم گرفت ولی تا سر شیشه الان میره دهنش عق میزنه بدجور
0
1401/05/10
سوال کننده
پستونک هم نگرفت عق میزد
0
1401/05/10
سوال کننده
شیر دارم اینجور نیست که جریان شیرم کم باشه اینا رو هم بجز هویج که خودم حساسیت دارم میخورم ،
0
1401/05/10
mom(N) 😌😌
خوب وقتی وزنش خوبه حتما شیرت براش خوبه موقعه خاب شیر خشک بده یکم بیشتر بخابه من دخترم کوچیک که بود از جفتش که پا میشدم پا میشد گریه میکرد مامانم گفت میترسه چون دیگه بوتو حس نمیکنه روسریمو میزاشتم روش به جا پتو بوی منو حس میکرد دیه میخابید شما اینم امتحان کن
0
1401/05/10
mom(N) 😌😌
منم دخترم پستونک نگرفت همش عوق میزد
0
1401/05/10
سمانه ودنیز🌊👶🏻
کله پاچه بخور شیرت قوت میگیله
0
1401/05/10
سمانه ودنیز🌊👶🏻
ر
0
1401/05/10
سمانه ودنیز🌊👶🏻
شیرخشکم با قطره چکون بده بجای قاشق
0
1401/05/10
سوال کننده
اره منم همینه دقیقا بلند شم بیدار میشه چه راه حلی امتحان میکنم
0
1401/05/10
سوال کننده
مشکلم الان ساعتایی که باید برم سر کار. شیشه نمیگیره چه کنم که باباش نگه داره
0
1401/05/10
پزشک اوما
سلام مامان جان
عزیزم تا به حال دلبندتان توسط متخصص اطفال از نظر رفلاکس کنترل شده است؟
عزیزم تا به حال دلبندتان توسط متخصص اطفال از نظر رفلاکس کنترل شده است؟
0
1401/05/10
سوال کننده
سلام بله ماه پیش ویزیت شد و ی سری دارو گرفت
0
1401/05/10
سوال کننده
الان عکس دارو ها رو میفرستم
0
1401/05/10
سوال کننده
شربت رو که میخوره تهوعش بیشتر میشد ندادم ،قطره روتفلور عصرها پنج قطره گفتن مدام بهش میدم
0
1401/05/10
سوال کننده
اسومراز10،اس امپرازول
0
1401/05/10
سوال کننده
شربت موتیلومید که تهوع میگرفت ندادم
0
1401/05/10
سوال کننده
دکتر جان کلا برای هر چیزی بجز شیر تهوع میگیره آد هم همین طور یواش یواش میدم بهش پراکنده
0
1401/05/10
پزشک اوما
مامان جانک اسومراز منظم داده میشود؟
0
1401/05/10
سوال کننده
نه حقیقتش مرتب ندادم شاید فقط چهار بار پشت هم دادم دیگه استفاده نکردم چون خیلی سخت میخوره
0
1401/05/10
سوال کننده
زبونش هم خیلی میاره بیرون و حتی میرسونه به تشک یا پتوی خودش کامل میچرخه که بزنه به اونا اینم مال رفلاکسه؟!
0
1401/05/11
پزشک اوما
بله جانم همگی ناشی از رفلاکس هستند هم حرکات زبان هم نحوه شیر خوردن. عزیزم باید به دلبندتان دارو را بدهید فکر کنید خودتان دور از جان اذیت هستید و بدلیل تلخ بودن دارو را نخورید بهبود پیدا میکنید؟ خیر! برای فرزندتان هم همین است شیر شما مقوی است اما چون رفلاکس دارد مداوم شیر میخواهد و درست شیر نمیخورد، درمان را درست و. اصولی انجام دهید، و اگر هم سخت میخورد کوتاه نیایید چون او از فایده درمان آگاه نیست اما شما آگاهید جانم. با این روش بهتر شیر میخورد و. میتوانید شیرتان را بدوشید احتمالا شیشه را هم قبول خواهد کرذ
0
1401/05/11
سوال کننده

0
1401/05/11
سوال کننده
ممنونم دکتر جان چشم مرتب میدم ،فقط نسبت به شربت واکنش منفی داشت و بالا آوردن تشدید شد اونو هم باید بدم!؟
0
1401/05/11
سوال کننده
لطفا راهنمایی کنید برای داروهاش ،اسومراز رو نوشته ناشتا من اول وقت که حس میکنم گرسنه س بهش میدم ولی ممکنه ی ساعت قبلش شیر خورده باشه ،اشکال نداره؟!
0
1401/05/11
سوال کننده
و اینکه اگر تمام شدن مجددا باید دارو بگیره یا همینا رو ادامه بدم
0
1401/05/11
پزشک اوما
موتلیومید لازم نیست مامان گل فقط اسومراز را بدهید. در مورد سوال بعدی تا نیم ساعت قبل و بعد آن شیر نخورد کافی است ولی دقت کنید هر روز راس ساعت مشخص بدهید، در مورد تداوم مصرف داروها باید شرایط دلبندتان در آن زمان توسط متخصص اطفال ارزیابی گردد 🌷🌷
1
1401/05/12
سوال کننده
بسیار بسیار ممنونم ازتون از وقتی که میگذارین و آرامشی که میدین ،
شاد و سربلند باشید همیشه ❤️♥️❤️
شاد و سربلند باشید همیشه ❤️♥️❤️
0
1401/05/12
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم ممنونم از دعای قشنگتون مامان گل و امیدوارم که در پناه امن خدا باشین جان من💗💗💗
0
1401/05/12
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




