احتمالا درش خوب بسته نمیشه یا خروج گاز داره
واسه من همینطور بود فیوز سوزونده بود
خوب بسته میشه حتی اگ ببندم بخوام همون لحظه باز کنم بزور باز مشه
اهان هیچ مشکل دیگ ای نداشت ک ادم بدونه فیوز سوزونده یا نه؟
جاش گرمه حتما موتورش زیاد کار میکنه
یه پنکه ای چیزی روشن بذار نزدیک موتورش ببین چجوری میشه
والا اشپزخونم ک اصلا پنجره نداره
اجاق گازم نزدیکشه فک کنم از اون باشه
یکمی از دیوار فاصله بده هوا راحت تر بره بیاد یه پنکه ای چیزی روشن بذار موتور خنک بشه دقت هم بکن هروقت موتورش روشن میشه چقدر زمان میبره خاموش بشه اگه یکسره داره کار میکنه جاش گرمه یه چند روزی موتورش و خنک نگه دار ببین چجوری میشه
یخچالها یه قسمتی دارن اب توشون در جریانه میچرخه که یخ نزنه یه مجاری دارن برای من قسمت فریزر گرفته بود هی آب خارج میشد یخ میزد مدل یخچالت و سرچ بزن نمایندگیش توو اینستاگرام شاید راهنماییت کردن اگه دیدی با خنک شدن موتور جواب نمیده زنگ بزن نمایندگی الان هوا گرمه درجه یخچالت رو هم تنظیم کن
شاید عزیزم نشتی گاز داشته باشه چون منم این مشکلو داشتم ساید سامسونگم بود