Ooma
پرسش (1401/05/09):

چله ی بارداریی چطوریی؟

سلام دوستان خوبید
کسی چله بریده برااینک باردارنمیشده وبعداباردارشه؟؟؟
چطورقبل اینک اقدام به بارداریی کنی بایدچله روببری یاهمون‌ وسط اقدام هم میشه برید؟؟؟
مممنون ازراهنماییتون

عزیزم من و شوهرم چله افتاده بودرومون
۳سال اقدام کردیم یک بچه هم سقط کردم
تااینکه برج ۱۲رفتیم شهرمون مسافرت
گفتیم حالا یه سر بریم پیش این خانوم چله بر تا چلمو ببره
دقیقا برج ۱حامله شدم
نمیدونم تاثیر چله هست یانه
صدرصدگلم
همون درحین اقدام رفتیدبراچله بریدن که سرماه باردارشدید؟؟؟
اره حین اقدام بود
چله خودمو بانخ برید و چله شوهرمو استخون بهم داد گفت بسوزون دور شوهرت
هرکی یه روش داره عزیزم
منم چله افتاده روم
ک گفته چهارشنبه
اره ۴شنبه خیلی خوبه
الهی که بزودی تیکر بارداریتو ببینم گلم
انشاا..
کدوم شهری
فدات شم
مرسی ازدعای قشنگت
زنجان
فدات دوست عزیزم
راستی
شمایک درشب رابطه داشتید؟؟
یک شب درمیون
اخه من همسرم شیفت شب شدنی نمیتونم رابطه برقرارکنم‌
روزهم رابطه داشتید؟؟
خب وقتایی که هست داشته باش چه اشکالی داره ردز اقدام کنید
اخه میگن روزبرااقدام خوب نیس
خدایی به این خرافات اعتقاد دارید؟
بعدشام میشه رابطه داشت؟؟
اره
منم اعتقاد نداشتم اصلا
۳سال ناباروری نرفتم طرف چله بریدن
یدالله فوق ایدیهم
پس به خدا چی به اونم اعتقاد داری؟
تاابنکه برج ۱۱رفتم
صدرصد
اره عزیزم
خیلی سخت میگیرم ب خودم
نه اصلا حتی فکرشم نکن
بیخیال باش
باشه عزیزم
توکلت الله
سلام گلم منم ی سقط داشتم سرکتاب گرفتم چن جای مختلف همه گفتن همزاد داری حتما باید دعا بگیریو چله بری کنی.وگرن هرچقدرم باردارشی سقط میشن.همینکاروکردم.خداروشکر باردارشدم ب امیدخدام صحیحوسالم ب دنیا میاد
ببین بعضیا اعتقاد ندارن ولی بازم بنظرم بی تاثیر نیس انجام بده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه