سلام دوستان خوبید
کسی چله بریده برااینک باردارنمیشده وبعداباردارشه؟؟؟
چطورقبل اینک اقدام به بارداریی کنی بایدچله روببری یاهمون وسط اقدام هم میشه برید؟؟؟
مممنون ازراهنماییتون
پرسش (1401/05/09):
چله ی بارداریی چطوریی؟
585
46
1401/05/09
سوال کننده
0
1401/05/09
رضوان مامان علی آقا
عزیزم من و شوهرم چله افتاده بودرومون
0
1401/05/09
رضوان مامان علی آقا
۳سال اقدام کردیم یک بچه هم سقط کردم
0
1401/05/09
رضوان مامان علی آقا
تااینکه برج ۱۲رفتیم شهرمون مسافرت
0
1401/05/09
رضوان مامان علی آقا
گفتیم حالا یه سر بریم پیش این خانوم چله بر تا چلمو ببره
0
1401/05/09
رضوان مامان علی آقا
دقیقا برج ۱حامله شدم
0
1401/05/09
رضوان مامان علی آقا
نمیدونم تاثیر چله هست یانه
1
1401/05/09
سوال کننده
صدرصدگلم
0
1401/05/09
سوال کننده
همون درحین اقدام رفتیدبراچله بریدن که سرماه باردارشدید؟؟؟
0
1401/05/09
رضوان مامان علی آقا
اره حین اقدام بود
0
1401/05/09
رضوان مامان علی آقا
چله خودمو بانخ برید و چله شوهرمو استخون بهم داد گفت بسوزون دور شوهرت
0
1401/05/09
رضوان مامان علی آقا
هرکی یه روش داره عزیزم
0
1401/05/09
سوال کننده
منم چله افتاده روم
ک گفته چهارشنبه
ک گفته چهارشنبه
1
1401/05/09
رضوان مامان علی آقا
اره ۴شنبه خیلی خوبه
0
1401/05/09
رضوان مامان علی آقا
الهی که بزودی تیکر بارداریتو ببینم گلم
0
1401/05/09
سوال کننده
انشاا..
0
1401/05/09
رضوان مامان علی آقا
کدوم شهری
0
1401/05/09
سوال کننده
فدات شم
مرسی ازدعای قشنگت
مرسی ازدعای قشنگت
0
1401/05/09
سوال کننده
زنجان
1
1401/05/09
رضوان مامان علی آقا
فدات دوست عزیزم
0
1401/05/09
سوال کننده
راستی
0
1401/05/09
سوال کننده
شمایک درشب رابطه داشتید؟؟
0
1401/05/09
رضوان مامان علی آقا
یک شب درمیون
0
1401/05/09
سوال کننده
اخه من همسرم شیفت شب شدنی نمیتونم رابطه برقرارکنم
0
1401/05/09
سوال کننده
روزهم رابطه داشتید؟؟
0
1401/05/09
رضوان مامان علی آقا
خب وقتایی که هست داشته باش چه اشکالی داره ردز اقدام کنید
0
1401/05/09
سوال کننده
اخه میگن روزبرااقدام خوب نیس
0
1401/05/09
zeynab p1986p
خدایی به این خرافات اعتقاد دارید؟
0
1401/05/09
سوال کننده
بعدشام میشه رابطه داشت؟؟
0
1401/05/09
سوال کننده
اره
0
1401/05/09
رضوان مامان علی آقا
منم اعتقاد نداشتم اصلا
0
1401/05/09
رضوان مامان علی آقا
۳سال ناباروری نرفتم طرف چله بریدن
0
1401/05/09
zeynab p1986p
یدالله فوق ایدیهم
پس به خدا چی به اونم اعتقاد داری؟
پس به خدا چی به اونم اعتقاد داری؟
0
1401/05/09
رضوان مامان علی آقا
تاابنکه برج ۱۱رفتم
0
1401/05/09
سوال کننده
صدرصد
0
1401/05/10
رضوان مامان علی آقا
اره عزیزم
0
1401/05/10
سوال کننده
خیلی سخت میگیرم ب خودم
0
1401/05/10
رضوان مامان علی آقا
نه اصلا حتی فکرشم نکن
0
1401/05/10
رضوان مامان علی آقا
بیخیال باش
0
1401/05/10
سوال کننده
باشه عزیزم
0
1401/05/10
سوال کننده
توکلت الله
0
1401/05/10
n ❤️
سلام گلم منم ی سقط داشتم سرکتاب گرفتم چن جای مختلف همه گفتن همزاد داری حتما باید دعا بگیریو چله بری کنی.وگرن هرچقدرم باردارشی سقط میشن.همینکاروکردم.خداروشکر باردارشدم ب امیدخدام صحیحوسالم ب دنیا میاد
0
1401/05/10
زنبق امیر
ببین بعضیا اعتقاد ندارن ولی بازم بنظرم بی تاثیر نیس انجام بده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سلاااام خانما چله داریم🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗
- سلااام😁😁😁بیاااید یه لحظه کارتون دارم😊😊😊😊😊
- چله ی صلوات برای حضرت رقیه سلام الله علیها به نیت مادرشدن منتظرها...
- بچه ها كي تو وات گروه چله داره منو عضوكنه؟!
- چله حدیث کسا برای حاجتمندان
- فاطمه میر احمدی بیا عزیزم واسه چله گفتی
- سلام خانما چله یاسین برداشتم هرکی میاد لینک گروه واتساپو میزارم بیاد
- چله امام زمان برای باز شدن گره ها
- چله دعای توسل زدم
- کسی ختم یا چله برگذار نمیکنه




