سلام به روی قشنگتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌺
لووتیروکسین مصرف می کنید؟
بله عزیزم دوز ۵۰ هر روز صبح
ممنونم جانم. در آزمایش شما تمام موارد بررسی شده طبیعی هستند به جز اینکه :
1. سطح ویتامین دی کمتر از حد طبیعی است. روزی یک عدد مکمل ویتامین دی 1000 میلی گرم مصرف کنید.
2. سطح tsh را به اطلاع پزشک خود برسانید تا در مورد دوز دارو تصمیم گیری کند در شرف پرکاری تیروئید هستید.
3. شرایط نمونه گیری آزمایش ادرار رعایت شده بود ؟
ممنونم....موقع آزمایش ادرار قبلش خودم رو شستشو ندادم ولی بقیه شرایط رعایت شد...اینکه برای شستشو سخت نگرفتم به این علت بود که کمی علایم داشتم مثل اینکه مجرای خروج ادرارم کمی حالت درد و حساسیت داشت برای همین حدس زدم عفونت دارم در هر صورت
دکتر جان من صبح روز آزمایش قرص لووتیروکسین رومصرف نکردم و آزمایش دادم بعدش مصرف کردم...ممکنه جواب رو خراب کرده باشه؟
بله جان من عفونت دارید. سفیکسیم 400 میلی گرم روزی یک عدد تا یک هفته مصرف کنید. مایعات بیشتری بخورید و اصلا ادرارتان را نگه ندارید. در مورد tsh هم خیر عدم مصرف دارو باعث این نتیجه نشده بنظر من دوز دارو باید کمتر شده با فواصل مصرف بیشتر شود، حتما با پزشکتان مشورت کنید 🌷
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 🌸🌸