سلام دیروز متوجه این لکه ها روی دست دخترم شدم اینها جای نیش یا چیز دیگه ای؟
خارش هم نداره
دیروز هم کوچیک بود ولی امروز نگاه کردم بزرگتر شده
پرسش (1401/05/09):
این دونه ها جای نیش یا لکه حساسیت
549
19
1401/05/09
سوال کننده
0
1401/05/09
سوال کننده

0
1401/05/09
سوال کننده

0
1401/05/09
سوال کننده

0
1401/05/09
Zahra. 𝒑🌸
نیشه عزیزم
0
1401/05/09
Zahra. 𝒑🌸
فک کنم کک باشه چون انگار پریده به ردیف نیش زده
0
1401/05/09
سوال کننده
پس چرا خارش ندارن
0
1401/05/09
Zahra. 𝒑🌸
پماد کالامین بزن
0
1401/05/09
سوال کننده
ای وای کک از کجا
0
1401/05/09
سوال کننده
فقط هم دستش هست
0
1401/05/09
Zahra. 𝒑🌸
شاید کسی اومده خونتون روی لباسش بوده
0
1401/05/09
Zahra. 𝒑🌸
نترس چیزی نیس
لباساشو عوض کن بنداز توو اب داغ رو بالشت و پتو شم بشور
لباساشو عوض کن بنداز توو اب داغ رو بالشت و پتو شم بشور
0
1401/05/09
Zahra. 𝒑🌸
ماهروقت میریم روستا دخترمو اینجوری میزنه
0
1401/05/09
سوال کننده
دیروز آخه همش تو حیاط بوده
0
1401/05/09
Zahra. 𝒑🌸
حتما اونجا نیش زده چیزی
0
1401/05/09
سوال کننده
کک خارش هم داره یانه؟
0
1401/05/09
Zahra. 𝒑🌸
اره میخاره
اگه اولش بخارونه خارشش بیشتر میشه
این معلدمه تازه زده نذار بخارونه پماد بهش بزن
اگه اولش بخارونه خارشش بیشتر میشه
این معلدمه تازه زده نذار بخارونه پماد بهش بزن
0
1401/05/09
سوال کننده
خب ولی بچم اصلا دست به دستش نمیزنه یعنی انگار خارش نداره
0
1401/05/10
Raziyeh amz
روش الکل بزن
0
1401/05/10
پزشک اوما
سلام مامان جان
بله به گزش بیشتر از هرچیزی شباهت دارد. فعلا پماد کالامین بزنید و کمپرس سرد بگذارید، اگر به تعداد و وسعت نواحی قرمز اضافه شد. جهت ارزیابی دقیق تر مراجعه کنید🌷
بله به گزش بیشتر از هرچیزی شباهت دارد. فعلا پماد کالامین بزنید و کمپرس سرد بگذارید، اگر به تعداد و وسعت نواحی قرمز اضافه شد. جهت ارزیابی دقیق تر مراجعه کنید🌷
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




