سلام خانم دکتر عزیز و دوستان خوبم
پسرم اول دیماه دنیا اومد و هفت ماهه
و اصلا خونریزی و پریود نشدم
تا چند روز پیش فقط دو روز خونریزی داشتم و روز سوم پاک شدم
یعنی روز سوم خون ندیدم نگرانم علت چیه ؟ آیا پریود محسوب میشه؟
دو هفته پیش دکتر بودم سونو گرفت گفت مشکلی ندارم
الان این دو روز خونریزی نگرانم کرده که علت چیه؟
پرسش (1401/05/09):
نوزاد هفت ماهه و پریودی
359
13
1401/05/09
سوال کننده
0
1401/05/09
سیما sima
تو شیردهی طبیعیه من ماه پیش پریود نشدم چهار روز لکه بینی داشتم قطع شد حالا این ماه ی هفته جلوتر از موعد پریود شدم
0
1401/05/09
سوال کننده
من از زمان سزارین هفت ماهه اصلا نشدم
چند روز پیش فقط دو روز خونریزی داشتم
الان پاک شدم یعنی اشکالی نداره؟
چند روز پیش فقط دو روز خونریزی داشتم
الان پاک شدم یعنی اشکالی نداره؟
0
1401/05/09
سوال کننده
من شنیدم پریودی باید حداقل سه روز مداوم باشه
0
1401/05/09
سوال کننده
سلام سیما جان دکتر رفتی ؟همین دو روز یا لکه بینی غسل حیض محسوب میشه درسته؟
0
1401/05/09
سوال کننده
سلام خانم دکتر چرا جواب نمیدین؟
0
1401/05/09
سوال کننده
خیلی نگرانم
0
1401/05/09
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزم نکته اول اینکه سوالاتی که از 9 شب به بعد طرح میشوند در روز بعد به ترتیب پاسخ داده میشوند.
از سینه شیردهی دارید؟
حجم خونریزی در طی این دو روز چقدر بوده است؟
عزیزم نکته اول اینکه سوالاتی که از 9 شب به بعد طرح میشوند در روز بعد به ترتیب پاسخ داده میشوند.
از سینه شیردهی دارید؟
حجم خونریزی در طی این دو روز چقدر بوده است؟
0
1401/05/09
سوال کننده
بله هنوز پسرم شیر خودمو میخوره و شیر دارم
مثل عادت ماهانه یک روز دو نواربهداشتی استفاده شد.
خون پر رنگ و غلیظ بود
من فکر کردم پریودی هست
اما روز سوم پاک شدم
مثل عادت ماهانه یک روز دو نواربهداشتی استفاده شد.
خون پر رنگ و غلیظ بود
من فکر کردم پریودی هست
اما روز سوم پاک شدم
0
1401/05/09
پزشک اوما
اگر حجم خونریزی مثل پریود بوده بله دوره ماهیانه محسوب میشود و کم بودن تعداد روزهای خونریزی متاثر از نوسانات هورمونی دوران شیردهی است نگران نباشید ❤️
1
1401/05/10
سوال کننده
ممنونم
0
1401/05/10
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم 🌷
0
1401/05/10
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




