سلام مامانا
شاهان ۱۴ تیر واکسن ۱۸ ماهگیشو زد
دو روز تب داشت تموم شد
حالا از عصری تب داره
یک هفتس هم هیچ جایی نرفتم که بخوام بگم از کسی مریضی گرفته باشه
بنظرتون چشه😪😪الان هرچی پاشویه دادم پایین نیومد
شیاف گذاشتم ببینم چی میشه
پرسش (1401/05/08):
تبِ واکسن ۱۸ ماهگی بعد از ۲۰ روز
345
13
1401/05/08
سوال کننده
0
1401/05/08
سحر مامان سلین و دلوین
احتمالا ویروس گرفته وگرنه تب واکسن بعد از ۲۰ روز ممکن نیست
0
1401/05/08
سحر مامان سلین و دلوین
🤔
1
1401/05/08
سوال کننده
میگم شاید کرونا گرفته
ولی جایی نرفتیم
همشم ماچش میکنیم ..ولی فعلا خوبیم
بنظرتون میشه از دندونش باشه؟
ولی جایی نرفتیم
همشم ماچش میکنیم ..ولی فعلا خوبیم
بنظرتون میشه از دندونش باشه؟
0
1401/05/08
Mami Sh ....
انشالا که کرونا یا ویروس دیگه ای نباشه اگه میتونی یه دکتر ببرش
شما جایی نمیری ولی همسرت که میره سرکارو میاد شاید ایشون ناقل بودن
شما جایی نمیری ولی همسرت که میره سرکارو میاد شاید ایشون ناقل بودن
0
1401/05/08
خانم گل .
پسر منم قبل عید کرونا گرفت
در صورتی ک ن با کسی رفت و امد کرده بودیم ن جایی رفتیم
بعد جالب اینجاس ک منو همسرم نگرفتیم فقط پسرم مبتلا شد
در صورتی ک ن با کسی رفت و امد کرده بودیم ن جایی رفتیم
بعد جالب اینجاس ک منو همسرم نگرفتیم فقط پسرم مبتلا شد
0
1401/05/08
خانم گل .
تبش چند درجه اس؟
اگه بالا باشه
یا در کل زیاد بالا پایین بشه از دندون نیست
اگه بالا باشه
یا در کل زیاد بالا پایین بشه از دندون نیست
0
1401/05/08
سوال کننده
نمیذاره تبشو بگیرم ولی ظهر ۳۸ درجه بود
0
1401/05/08
سوال کننده
فعلا شوهرم سرکاره
مگه فردا که اومد ببرمش
متنفرررررم از تب😭😭😭😭
مگه فردا که اومد ببرمش
متنفرررررم از تب😭😭😭😭
0
1401/05/08
سوال کننده
دوس دارم خودم یک هفته تب کنم
ولی پسرم نه
نمیذاره تبشو بگیرم
با مکافات بهش استا میدم
ولی پسرم نه
نمیذاره تبشو بگیرم
با مکافات بهش استا میدم
0
1401/05/08
Mami Sh ....
الهی بگردم حق داری مریضی بچه خیلی بده واقعا
شمام که بارداری حتما سخت ترم هست انشالا که خیلی زود تبش قطع بشه
شمام که بارداری حتما سخت ترم هست انشالا که خیلی زود تبش قطع بشه
1
1401/05/09
سوال کننده
ممنون عزیزم
ان شاالله
ان شاالله
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




