سلام
من توی شیردهی آنتی بیوتیک خوردم، میدونم مشکلی نداره ولی کوریزان رو قبلا توی سایت عبیدی خونده بودم که توی شیردهی بهتره استفاده نشه.
به دکتر گفته بودی که توی دوران شیردهی هستی؟
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم همگی به جز کوریزان مجاز هستند ، اگر درد یا تب دارید به جای کوریزان استامینوفن ساده بخورید و اگر آبریزش دارید به جای کوریزان، سیتریزین بخورید ❤️
نه عزیزم منظورم اینه مایعاتو زیاد کن تاشیرت کم نشه
دکتر چرا کوریزان مصرف نکنم دلیلش چیه؟
چون شرکت سازنده به صورت جدی تاکید و ذکر کرده مصرف توصیه نشده و در شیر ترشح میشود. باعث بی قراری شیرخوار، کاهش جریان شیر شده و نباید مصرف کنید