سلام دکتر عزیز وقتتون بخیر
سه روزه ک پسر 2 سالو 4 ماهه من سرماخورده ابریزیش بینی و سرفه داره( زیاد سرفه نمیکنه بیشتر تو خواب)
حال عمومیش خوبه خداروشکر مشکلی نداره
بخور سرد براش روشن میکنم
دارو بهش شربت پلارژین میدم فقط
نظر شما درباره شربت بنفشه باریج چیه میتونم بابت سرفه بدم ب پسرم؟؟؟
بنظرتون ب داروی دیگه یا مراجعه حضوری ب دکتر نیاز داره؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



423
1401/05/08


