اینم بگم لج نمیکنه خوب شیر میخوره مدفوعش هم عادیه
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم نترسبد اگر تحت نظر پزشک و یا در صورت صلاحدید بیمارستان باشید درمان مناسب انجام خواهد شد فقط لطفا پیگیر باشید، شیردهی را منظم ادامه دهید و برای کنترل تب تنشویه و پاشویه را در صورت لزوم فراموش نکنید، خیلی. زود دلبندتان خوب خواهد شد ❤️
سلام دکتر عزیز امروز خداروشکر بهتره همین روند دادن قطره ادامه بدم تا خوب بشه؟
بسیار هم عالی عزیزم ، اگر علامت دارد بله اما اگر تب ندارد استامینوفن ندهید و اگر اسهال ندارد هم نیازی به دادن پدی لاکت نیست 💜
اسهال نیست ممنون دکتر سلامت باشید
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی و امیدوارم که خیلی زود بهبودی کامل حاصل گردد ❤️❤️