سلام خسته نباشید دخترم یه سال و هفت ماهس چندروز پیش خیلی دل درد بود بهانه میاورد واسش آبجوش نبات درست کردم به اندازه وزنش قطره استامینوفن ریختم تو شیشه دادم بهش خورد یعنی آبجوش نبات و استامینوفن باهم قاطی کردم دادم آروم شد خوابید مشکلی نداره؟؟ واسه نوزاد هم میشه همینجوری کرد مشکلی نداره؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



450
1401/05/08





