سلام خانم دکتر
من حدود ده روزی هست که پیش دکتر بودم بخاطر اینکه حرکات بچه رو خیلی پایین احساس میکردم و گاهی هم شکمم سفت میشد،ایشون سونوگرافی شکمی انجام دادن و گفتن همه چیز خوبه.شیاف پروژسترون هر شب و آمپول پروژسترون دادن که هفتگی تزریق کنم.
حالا من وقتی میخوام سرپا وایسم یا طولانی مدت نشسته باشم واژنم خیلی درد میگیره و با استراحت و دراز کشیدن دوباره از بین میره.
این درد ها طبیعیه یا خیر؟
ممنونم🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



410
1401/05/08



