سلام
نگا کنین جای نیشش هم هست،به شدت سفتِ و متورم اما درد نداره انگار
چیزی لازمه براش استفاده کنم؟
پرسش (1401/05/08):
نمیدونم چی دست پسرم رو گزیده و رد زهرشم مونده😔و من نفهمید،کسی میدونه؟
719
30
1401/05/08
سوال کننده
0
1401/05/08
سوال کننده

0
1401/05/08
🌱❣happymam ..
کار پشس
0
1401/05/08
🌱❣happymam ..
صورت شهرزادو اباد کرده بود 😐😐😐
0
1401/05/08
سوال کننده
یعنی زنبور نبوده؟
خیلی ناجوره
خیلی ناجوره
0
1401/05/08
Malihe____ 💙💖
نه بابا زنبور درد داره
0
1401/05/08
Malihe____ 💙💖
پشه ست
0
1401/05/08
سوال کننده
نمیدونم
چند روز پیش بیرون بود تو روروئکش من اومدم موبایلمو بردارم به گریه شدید افتاد
من فک کردم چون نبردم با خودم اینطوری کرد دیگه چکش نکردم
حالا گفتم شاید اونموقع زنبور زده تش
چند روز پیش بیرون بود تو روروئکش من اومدم موبایلمو بردارم به گریه شدید افتاد
من فک کردم چون نبردم با خودم اینطوری کرد دیگه چکش نکردم
حالا گفتم شاید اونموقع زنبور زده تش
0
1401/05/08
سوال کننده
عجب
چقدم من میترسم چون شنیدم اصفهان دوباره پشه سالک پیدا شده
چقدم من میترسم چون شنیدم اصفهان دوباره پشه سالک پیدا شده
1
1401/05/08
ارزو مامان اردلان و نیکان
اخی احتمالا پشه کثیف بوده؛براش پماد بزن خارشش کمترشه
1
1401/05/08
sami *
اخی عزیزم چقدر اذیت شده بچه
0
1401/05/08
سوال کننده
آره حالا ب دکترش پیام دادم بگه چی بگیرم
0
1401/05/08
سوال کننده
گناه دارن بی زبونا😣
0
1401/05/08
فاطمه قاسمی
اخ اخ کف پای محیا هم همینطور شده بود یهو دیدم برگام ریخت چون هم قرمز بود هم دو طرفش کبود شده بود
گفتم حالیم نبوده بچه امو چی نیش زده
ولی نیم ساعت بعد کلا ردش هم گم شد
گفتم حالیم نبوده بچه امو چی نیش زده
ولی نیم ساعت بعد کلا ردش هم گم شد
0
1401/05/08
🌱❣happymam ..
جدی 🙄🙄🙄🙄🙄😥😥😥
0
1401/05/08
فریده فروتن
مال پسر منم کف هردو پاشو زده پشه
0
1401/05/08
سوال کننده
نه مال بردیا رو من دیروز دیدم
الان دکترش میگه بتامتازون بزن
الان دکترش میگه بتامتازون بزن
0
1401/05/08
سوال کننده
آره روی پای دختر داییم دوهفته پیش زده دکتر گفته سالک
1
1401/05/08
♡♡ .
پشه ریزاس .. عسل بزن بهش خارشش بیوفته
1
1401/05/08
نفس مامان K
پشه ست، از این پشه ها زیاد شده
0
1401/05/08
سوال کننده
ممنونم بچه ها ازتون
0
1401/05/09
پزشک اوما
سلام مامان جان
از همان بتامتازون به همراه کالامین استفاده کنید تا از شدت التهاب کاسته شود 🌸
از همان بتامتازون به همراه کالامین استفاده کنید تا از شدت التهاب کاسته شود 🌸
1
1401/05/09
سوال کننده
سلام
ممنونم ازتون
ممنونم ازتون
0
1401/05/09
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنينم 🌷🌷
0
1401/05/09
پزشک اوما
stk: |~|12|~|11_col
0
1401/05/11
فاطمه مقدم
سلام این نیش زنبورصددرصدمعلومه جانیش زنبور
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




