اگر دیدی تا عصر همچنان داری ترشح ، برو بیمارستان یا دکترت ، تا معاینه بشی و ان اس تی بگیرن
من ۳۷ هفته و ۵ روز ترشح قهوه ای داشتم فرداشم طبیعی زایمان کردم
من ۳۷ و۶ روزم
حرکات بچه خوبه
اگه دردم نداشتم همینجور برم؟
انقباض ممکنه داشته باشی ولی درد نداشته باشی
تو هفته های آخر هر جور خونریزی داشته باشی باید بری بیمارستان
الان برم بیمارستان یا دکتر؟
دکترم خودش ساعت پنج مطبش باز میشه
برو نوار قلب بگیر بیمارستان
میشه برم یه بیمارستان دیگه که نزدیک خونمونه نوار قلب بگیرم؟بعدمیزارن برگردم ؟
بیمارستان که میخام برم واسه زاییدن یکم دوره
سلام جانم
ترشح صورتی در این هفته ها میتواند علامت هشدار یا نشانه ای از در راه بودن زایمان باشد ، بنابراين جهت ارزیابی دقیق تر به بیمارستان مراجعه کنید 🌸
ظهر که رفتم فقط اومد بعدش دیگ نیومده بازم برم بیمارستان؟
اگر تکرار شد حتما مراجعه کنید در غیر اینصورت مراقب حرکات جنین باشید و صبوری کنید 🌸
ممنون از جوابتون دکتر جان
صبح که بازم رفتم دسشویی ترشح قهوه ای اومد ولی بازم دیگه نیومده رفتم بهداشت ماما گفت اگه زیادتر شد یا قرمز شد برم بیمارستان حرکات جنین خوبه
بسیار هم عالی عزیزم بنابراین طبق همین روال پیش بروید البته من توصیه میکنم اگر تکرار شد مراجعه کنید 💜