سلام. وقتتون بخیر
برای تنظیم قاعدگی به غیر از قرص ال دی چه قرصی معرفی میکنید؟ خواهر من دکتر رفته، تخمدانش پلی کیستیک هست و بقیه ی موارد ارزیابی شده و میگن عادی هست. خیلی زود به زود و نامنظم پریود میشه و با ال دی هم نظم نگرفته..قرص روکین برای تنظیم مناسب هست؟؟ تشکر از شما
پرسش (1401/05/08):
تنظیم قاعدگی به غیر از قرص ال دی
310
16
1401/05/08
سوال کننده
1
1401/05/08
Bahar ❤
سلام قرص مدروکسی پروژسترون دکتر چندسال پیش به من داد منظم شد. بره دکتر دیگه که براش تجویز کنه چون سرخود نمیشه خورد.قرص ویتاگنوس هم خوبه گیاهیه
1
1401/05/08
Bahar ❤
ویتاگنوس خیلی عالیه یه مدت خوردم دقیق همون روز ماه بعدش پریود میشدم. روی من عوارض داشت درد تخمدان ولکه بینی میگرفتم دیگه نخوردم. دستور مصرفش هم دقیق یادم نیس فکرکنم ازپنج پریود شبی یکی میخوردم
1
1401/05/08
سوال کننده
دست شما درد نکنه عزیزم
0
1401/05/08
Bahar ❤
خواهش میکنم ❤
0
1401/05/08
پزشک اوما
سلام عزیز جان
وقتتون بخیر 🌸
آزمایش هورمونی انجام داده اند؟
وقتتون بخیر 🌸
آزمایش هورمونی انجام داده اند؟
0
1401/05/08
سوال کننده
راستش دکتر براش نوشته ولی دوبار پشت هم کرونا گرفته و نشده بره و الان هم درگیره و نمیتونه بره😟
0
1401/05/08
سوال کننده
راستش دکتر براش نوشته ولی دوبار پشت هم کرونا گرفته و نشده بره و الان هم درگیره و نمیتونه بره😟
0
1401/05/08
پزشک اوما
وقتی ال دی موثر نیست روکین هم احتمالا بی فایده است، اما میتوانند شروع کنند ، در هر حال انجام آزمایش هورمون الزامی است چون اگر مشکل پرولاکتین یا تیروئید داشته باشند، به این قرص ها پاسخی نداده و بهبود پیدا نمیکنند 🌷
1
1401/05/11
سوال کننده
سپاس از شما دکتر عزیز
0
1401/05/11
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم 🌷🌷
0
1401/05/11
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




