سلام به دکتر عزیز و دوستان
من امروز رفتم برای سونوی قلب و متاسفانه سقط شد برام و دکتر سونوگرافی گفته یکم بقایاش مونده که باید دارو مصرف کنم ، باید چه دارویی مصرف کنم؟ و اینکه پزشک خودم گفته ۳ ماه بعد اقدام داشته باشم برای بارداری ایا مصرف فولیک اسید رو ادامه بدم؟ و برای تقویت تخمک و اسپرم چه مواد غذایی مصرف کنم و چه داروهایی بخورم....ممنون میشم راهنماییم کنید
پرسش (1401/05/08):
سقط جنین در دو ماهگی
1029
44
1401/05/08
سوال کننده
0
1401/05/08
sara rezae
چرا سقط کردین عزیزم؟
0
1401/05/08
sara rezae
خیلی ناراحت شدم انشالله ب زودی جاش سبز بشه تو دلت😍🙏
0
1401/05/08
سوال کننده
حدود ۲۰ روز پیش ۱۰ روز لکه بینی و خونریزی داشتم
3
1401/05/08
سوال کننده
حتما مصلحت و خواست خدا همین بوده و در برابر صلاح خداوند فقط باید گفت خدایا شکرت ، با اینکه خیلی ناراحتم ولی میگم صلاح خدا این بوده
0
1401/05/08
sara rezae
صدای قلبشو شنیده بودین؟
0
1401/05/08
sara rezae
بله درسته مصلحتی توش بوده ولی واقعا آدم ناراحت میشه
0
1401/05/08
sara rezae
🥲
0
1401/05/08
سوال کننده
اره
0
1401/05/08
سوال کننده
الان دوستم میگه یه جا دیگه برم سونو
0
1401/05/08
الناز مامان نيکان❤
سلام عزیزم ایشالا زودتر جاش سبز میشه حتما تحت نظر دکتر باش سرخود دارو استفاده نکن سرخود اقدام به بارداری نکن چون شما احتمالا توی ۸ هفته اینا سقط کردی و قطعا مشکل از اسپرم همسرتونه اگر همسرتون مشکل واریکوسل داشته باشه دور از جون اگر ۱۰ بار حامله بشی مجدد سقط میشه خود به خود پس تحت نظر باشین هر دوتاتون
اینارو بهت گفتم چون خودم دوبار سقط داشتم و مشکل از همسرم بود اما من نمیدونستم
اینارو بهت گفتم چون خودم دوبار سقط داشتم و مشکل از همسرم بود اما من نمیدونستم
0
1401/05/08
الناز مامان نيکان❤
۹۹ درصد سقطایی که زیر ۱۲ هفته خود به خود سقط میشه یا پوچه مشکل از ضعیف بود اسپرمه
0
1401/05/08
سوال کننده
همسرم قبلا مشکل داشت که باید جراحی میشد ولی خب من باردار شدم ما بیخیال شدیم
0
1401/05/08
الناز مامان نيکان❤
اشتباه کردی عزیزم منم همین کارو کردم که دومیم هم مجدد سقط شد تا زمانی که عمل نکنن شما نمیتونی بارداری سالم داشته باشی
0
1401/05/08
الناز مامان نيکان❤
ببخشید این قدر رک بهت ميگما منم مثل خواهرتم از مرد که چیزی کم نمیشه ولی میدونی رحم شما چه قدر آسیب میبینه از داخل چه قدر ضعیف میشی پس حتما پیگیر باشید
0
1401/05/08
سوال کننده
الان که یه بار باردار شدم که اصلا قبول نمیکنه بره دکتر
0
1401/05/08
سوال کننده
این مدتم کلا خیلی ضعیف شده بودم همش سر درد داشتم
0
1401/05/08
الناز مامان نيکان❤
عزیزم شما هزار بار هم میتونی باردار بشی چون مشکلی نداری همسرتون مشگل داره وباید درمان بشه
0
1401/05/08
سوال کننده
حالا تو این سه ماه حتما مجبورش میکنم بریم دکتر
0
1401/05/08
الناز مامان نيکان❤
بگو دکترت گفته که همسرت مشکل داره باید درمان بشه حالا هزار تا ترفند هست دیگه خودت ببین کدوماش جواب میده که ببریش دکتر
0
1401/05/08
سوال کننده
باید بگم هر دو مون باید ازمایش بدیم و بریم دکتر اینجوری شاید قبول کنه
0
1401/05/08
sara rezae
ب نظر منم ی سونو دیگه برو حتماااااا
0
1401/05/08
سوال کننده
وقت گرفتم عصر برم
0
1401/05/08
گلی .
سلام عزیزم منم همین تجربه رو آبان ماه پارسال داشتم واقعا تجربه سختیه درک میکنم من چند روز گریه میکردم اما حتما صلاحی بوده توام خودتو قوی کن انشالله دیگه هیچوقت پیش نمیاد این موضوع، سعی کن روحیه تو از دست ندی و خودتو شوهرتو تقویت کنی، مکمل غذایی ام بگیر
سعی کن فست فود کم بخوری
غذای خانگی کم چرب بخور، حتما حتما سبزیجات سالادم زیاد بخور
بعد ۳ ماه اقدام کن انشالله جاش سبز سبز بشه ❤️
سعی کن فست فود کم بخوری
غذای خانگی کم چرب بخور، حتما حتما سبزیجات سالادم زیاد بخور
بعد ۳ ماه اقدام کن انشالله جاش سبز سبز بشه ❤️
0
1401/05/08
گلی .
و اینکه حتما برو دکتر آزمایش اسپرم برای همسرت بنویسه
من خودم ۵ ماه بعد سقطم اقدام کردم که از لحاظ روحی و جسمی اماده باشم
من خودم ۵ ماه بعد سقطم اقدام کردم که از لحاظ روحی و جسمی اماده باشم
0
1401/05/08
سوال کننده
توکل به خدا
0
1401/05/08
Kimiya 💛
چرا من خونریزی ندارم پس؟😭
0
1401/05/08
sara rezae
کاش ی سونو بدی
0
1401/05/08
سوال کننده
دارو گرفتی؟ چون من پزشکم گفت برای بقایاش باید دارو بگیری
0
1401/05/08
ستاره 🥀
نازگل؟ تو هنوز سقط نکردی؟
مگه نرفتی بیمارستان؟
مگه نرفتی بیمارستان؟
0
1401/05/08
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
بابت این روزهای سخت متاسفم و امیدوارم به زودی شادی در انتظارتان باشد.
در مورد پزشک خودتان برحسب ابعاد و نوع بقایا باید تصمیم گیری کنند.
فولیک اسید را ادامه دهید و بعد اتمام این پروسه یک چکاپ کامل انجام دهید تا بر اساس نتیجه آن در مورد مکمل های مورد نیاز تصمیم گیری شود 🌷
بابت این روزهای سخت متاسفم و امیدوارم به زودی شادی در انتظارتان باشد.
در مورد پزشک خودتان برحسب ابعاد و نوع بقایا باید تصمیم گیری کنند.
فولیک اسید را ادامه دهید و بعد اتمام این پروسه یک چکاپ کامل انجام دهید تا بر اساس نتیجه آن در مورد مکمل های مورد نیاز تصمیم گیری شود 🌷
1
1401/05/08
سوال کننده
ممنون من الان دوباره سونو شدم گفت تو سونو دوم بقایا نداره
0
1401/05/08
ماه 💙
ان شاالله بزودی جاش با دوتا نینی خوشگل پر بشه برات عزیزم ♥️
0
1401/05/08
سوال کننده
انشالله، همچنین
0
1401/05/08
پزشک اوما
بسیار هم عالی عزیزم یادتان باشد سونوگرافی واژینال ارجحیت دارد 🌷
0
1401/05/08
سوال کننده
یعنی ممکنه بقایا باشه ؟
0
1401/05/08
پزشک اوما
من که نتیجه را ندیده ام عزیزم، اما مجموعا سونوگرافی واژینال ارجحیت دارد
1
1401/05/08
سوال کننده
ممنون
0
1401/05/09
پزشک اوما
خواهش میکنم جانم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- علت سقط با درد و بدون خونریزی چیست ؟
- ی سوال راجب کورتاژ کردم اگ کسی میتونه راهنماییم کنه بیاد
- کیا بعد سه ماه از سقط با اولین اقدام باردار شدن؟
- سلام این طبیعیه یا باز علائم سقطه؟
- دکتر اوما کمک کنید
- ای خدا دارم دیونه میشم هرکی تجربه داره کمک کنه😭
- آزمایش سقط مکرر و اسید فولیک
- بارداری سریع بعد از سقط
- نزدیکی درهفته پنجم بارداری
- کیا بعد از سقط راحت بدون زود دارو باردار شدن




