سلام وقت بخیر
من الان ۱۱ روز مونده تا پریودم ولی لک بینی قهوه ای دارم و زیر دلم و کمرم هم درد میکنه . میخوام بدونم علتش چی میتونه باشه؟ در ضمن از ۳ هفته پیش دکتر گفته ۲ تا کیست تخمدان دارم و شروع کردم به مصرف قرص دروسبیلن به که به مدت دو ماه باید مصرف کنم. و اینم بگم که حدود ۱ ماه هست که ازدواج کردم . با تمام این اوصاف ،علت این ترشحات قهوه ای چی میتونه باشه؟
با تشکر فراوان
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1302
1401/05/08



