سلام عزیزم منم هم b6 رو امتحان کردم هم دمیترون، به نظرمb6 بیشتر به من میسازه یبوستم نمیاره من روزی یه دونه b6 40 میخورم
دیروز صبح خوردم هم از نظر حالت تهوع و هم اشتها خوب بودم تا شب گفتم شبی یکی بخورم
من خودم ساعت ۳ ظهر میخورم چون همیشه ۵ بعد از ظهر به بعد حالم بد میشه و حالت تهوع دارم
منم خیلی دوس دارم روزی دو تا بخورم ولی پرسیدم گفت یه دونه بخور
من حالت تهوع ک داشتم پر زده رفته کلا😐😐
دوباره کی برگرده خدا میداند
خوش به حالت😭من از صبح هی دارم بالا میارم
من هفته 26 هستم هنوز باید هر صبح اول یه دونه دمیترون و پنتاپرازول بخورم اگه نخورم کامل میفتم رو استفراغ باز بشدت هم درگیر یبوست هستم سر بچه اولم هم تا روز اخر دمیترون خوردم
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم میتوانید هر شب و اگر جواب نداد هر 12 ساعت یک عدد ب 6 بخورید و اگر برایتان بهتر از دمیترون است با همین قرص پیش بروید 🌷