Ooma
پرسش (1401/05/08):

سلام دکتر جان اومدم با یه سوال دیگه ایندفعه برای خودم

من از امروز صبح که بیدار شدم احساس تنگی نفس داشتم و هی ته گلو میخارید الانم بدتر شدم قرص آزیترومایسین هر 8ساعت خوردم تنگی نفسم بهتر شد اما گلوم بشدت میخاره و انگار چیزی تو گلوم گیر کرده و تک سرفه میکنم، احساس میکنم گلوم از داخل زخم شده یه حالتیه، دیگه علایمی ندارم، خودم اینطوری،. دخترم اون طوری تب کرده یعنی کرونا گرفتیم؟

عزیزم کرونا س
ما هممون با همین علایم گرفتیم من تازه از بیمارستان مرخص شدم تب و بدن درد و لرز بی حالی وحشتناکی داشتیم از شنبه تا الان خدا بهمون رحم کنه هنوز خوب نشدیم
سلام خدا سلامتی بده. عزیزم کروناس و همه گیر شده ان شاالله سبک از سرتون میگذره
پروتئین بیشتر مصرف کنید سوپ جو پرک سبزیجات ساده. اب هویج مایعات گرم. دمنوش ها گرم زنجفیل دارچین لیمو
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه