من از امروز صبح که بیدار شدم احساس تنگی نفس داشتم و هی ته گلو میخارید الانم بدتر شدم قرص آزیترومایسین هر 8ساعت خوردم تنگی نفسم بهتر شد اما گلوم بشدت میخاره و انگار چیزی تو گلوم گیر کرده و تک سرفه میکنم، احساس میکنم گلوم از داخل زخم شده یه حالتیه، دیگه علایمی ندارم، خودم اینطوری،. دخترم اون طوری تب کرده یعنی کرونا گرفتیم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



500
1401/05/08



