سلام خسته نباشید خانوم دکتر
دوماهه زایمان کردم
سه بار دچار این حالت شدم
درد سینه درد استخوان دل پیچه و سردرد
بیحالی و سفت و سنگین شدن سینه مخصوصا سینه چپ و سردم میشه سرم و پیشونیم درد میکنه و سنگیه و وقتی به دکتر عمومی مراجعه کردم سینه هام رو معاینه کرد و مشکلی نبود
با سرم و دارو ی شبه خوب شدم خیلی شیرم زیاده و خوبه و بچه هم خوب میخوره
و الان دوباره اینطوری شدم میخواستم بدونم علتش رو ممنون میشم راهنماییم کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



317
1401/05/08




