اگر امکانش رو داری حتما الان یه سر برو بیمارستان تا از لحاظ انقباضات شکمی یه بررسی بکنن
سلام مامان جان
الان دقیقا حالتان چطور است ؟
سلام الان خیلی بهترم دیگه اون علامت ها را ندارم فقط یه خورده ترشح دارم همین
فقط لگدای بچه خیلی کم شد امروز
خب یه سر حتما برو بیمارستان . تا سونو یا ان اس تی اینا بگیرن ازت
بسیار هم عالی عزیزم ، ترشحات چه ویژگی دارند؟. درد پهلو یا مشکلات ادراری ندارید ؟
بابت حرکات، یک وعده غذایی خوب بخورید، برای 20 تا 30 دقیقه صبر کرده و سپس به پهلوی چپ دراز بکشید و دستتان را روی شکم بگذارید. حرکات جنین را طی این نیم ساعت بشمرید، اگر 3 حرکت احساس کردید خوب است و اگر حس نکردید، برای نیم ساعت دیگر صبر کنید و اگر طی مجموع یک ساعت 5 حرکت خوب احساس کردید، مشکلی نیست جان دلم و در غیر این صورت باید جهت انجام تست nst به بیمارستان مراجعه کنید 🌹
,ترشحات سفید رنگ درد پهلو مشکلات ادراری هم ندارم
بنابراین این مورد درمان لازم ندارد❤️
خانم دکتر اگه شب بعدش هیچ کدوم از علامت ها رو نداشته باشم ولی ضربه به واژن داشته باشم جای نگرانی هست ؟
عزیزم منظورتون لگد زدن جنین به واژن هست؟