سلام خدمت شما پزشک جان.من سه روزه کرونا گرفتم نشد دکتر برم.روز اول گلو درد شدید بودم که آب نمک غرغره کردم و مایعات خوردم فرداش بهتر شد ولی تب شدید کردم و بدن درد شدید و رفتم سرم با آمپول استامینوفن و ب کمپلکس و ویتامین سی زدم بهتر شدم.حالا امروز همش سرفه میکنم گلوم میسوزه و خیلی کشاله یرانم درد دارم و بلند بشم کمر درد شدید میشم! و تبم روی ۳۸هست.چیکار کنم ؟ استامینوفن بخورم فقط؟یا چیز دیگه ای هم میتونم بخورم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



385
1401/05/07


