Ooma
پرسش (1401/05/07):

کرونا در هفته دهم

سلام خدمت شما پزشک جان.من سه روزه کرونا گرفتم نشد دکتر برم.روز اول گلو درد شدید بودم که آب نمک غرغره کردم و مایعات خوردم فرداش بهتر شد ولی تب شدید کردم و بدن درد شدید و رفتم سرم با آمپول استامینوفن و ب کمپلکس و ویتامین سی زدم بهتر شدم.حالا امروز همش سرفه میکنم گلوم میسوزه و خیلی کشاله ی‌رانم درد دارم و بلند بشم کمر درد شدید میشم! و تبم روی ۳۸هست.چیکار کنم ؟ استامینوفن بخورم فقط؟یا چیز دیگه ای هم میتونم بخورم؟

شبی یدونه شیاف و آنوکسا و آسپرین هم استفاده میکنم
بلند میشم خیلی زیر شکمم و کمرم درد میگیره
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم برای کاهش تب و درد از استامینوفن ساده کمک گرفته و برای کاهش سرفه شربت دیفن هیدرامین ساده هر 8 ساعت یک قاشق بخورید. اما اگر شرایط بهتر نشد حتما به صورت حضوری مراجعه کنید تا درمان لازم آغاز گردد 🌷
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه