سلام اول هفته رفتم سونو انجام دادم خداروشکر میگفت هماتوم کمترشده ولی ازبین نرفته قلبشون هم گفت خوبه ولی برام صداشو نزاشت بشنوم پزشک جان تعداد ضربان هم ننوشته برام بنظرتون خوبه یا برم سونو بیرون مرکز؟عکس سونو وازمایشامو میفرستم
0
1401/05/06
سوال کننده

0
1401/05/06
سوال کننده

0
1401/05/06
سوال کننده

0
1401/05/06
سوال کننده

0
1401/05/06
🥰mrym🥰 .
انتقال دادی شما؟؟؟
0
1401/05/07
nafas 🌺🌸
سلام دوست عزیز
با توجه به اینکه هفته هشتم بارداری هستی، فرشته های نازنینت خیلی کوچولو هستن. برای همین صدای قلبشون رو برات نذاشته. چون وقتی صدای قلبشون رو برات میذاشت دستگاه بشدت گرم و داغ میشد و اون طفل معصوم ها میترسیدن از اون حرارت
با توجه به اینکه هفته هشتم بارداری هستی، فرشته های نازنینت خیلی کوچولو هستن. برای همین صدای قلبشون رو برات نذاشته. چون وقتی صدای قلبشون رو برات میذاشت دستگاه بشدت گرم و داغ میشد و اون طفل معصوم ها میترسیدن از اون حرارت
0
1401/05/07
nafas 🌺🌸
من هم هفته نهم که رفته بودم، سریع صدای قلب رو قطع کرد گفت چون دستگاه داغ میشه جوجهت میترسه و براش خوب نیست
1
1401/05/07
سوال کننده
آره عزیزم دفعه دومم
0
1401/05/07
سوال کننده
ممنون گلم لااقل خیالم راحت شد میخواستم برم سونو دیگه پس تا دوازده هفته نمیرم دیگه
0
1401/05/07
nafas 🌺🌸
خب خداروشکر
نه گناه دارن. اذیتشون نکن طفلی ها رو🥰
خدا حفظشون کنه. ان شاالله صحیح و سلامت و به موقع بغلشون کنی😍
نه گناه دارن. اذیتشون نکن طفلی ها رو🥰
خدا حفظشون کنه. ان شاالله صحیح و سلامت و به موقع بغلشون کنی😍
0
1401/05/07
🥰mrym🥰 .
مبارک باشه😍
0
1401/05/07
سوال کننده
ایشاا...خدا خودش کمکمون کنه الان نزدیک۶سال ک دارم این راه رو میرم
0
1401/05/07
🥰mrym🥰 .
نگران نباش سری های بعد میزارن برات
0
1401/05/07
🥰mrym🥰 .
نهایت اگه نذاشتنم تو ان تی حتمن میذارن
0
1401/05/07
سوال کننده
قربونت شما هم با انتقال بودید؟دو قلو داری؟
1
1401/05/07
🥰mrym🥰 .
بله
0
1401/05/07
🥰mrym🥰 .
هماتومتم با شیاف و استراحت رفع میشه
0
1401/05/07
سوال کننده
آره گفت. دیگه نیا سونو ک اذیت میشن بزار همونntبیا
0
1401/05/07
🥰mrym🥰 .
من ک تقریبا هر ۲ هفته میرم
0
1401/05/07
سوال کننده
خیلی نگرانم هر بار دکتر میرم با کلی استرس برمیگردم ایشاا...که خدا ازشون مراقبت کنه
0
1401/05/07
🥰mrym🥰 .
ن نگران نباش منم داشتم،تازه به خونریزی افتادم یه روز رعایت کردم تا nt رفع شد خداروشکر
0
1401/05/07
سوال کننده
چرا عزیزم منم سه بار رفتم دیگه برام رفتن خیلی سخت دکتر هم گفت نیا دیگه خیالم راحت شد ک قلبشون سالم
0
1401/05/07
🥰mrym🥰 .
خوریزیم در حد چند قطره بود
0
1401/05/07
🥰mrym🥰 .
من الان این هفته سونو چک سیروکس دارم برا سرکلاژ
0
1401/05/07
سوال کننده
خداروشکر،ایشاا...که از منم تااونموقع کامل رفع بشه
0
1401/05/07
🥰mrym🥰 .
دوس دارم انجام بدم ولی دکترم میگه اگه لازم باشه انجام میدم🤕
0
1401/05/07
سوال کننده
خودت سرکلاژ خواستی یا دکترت گفت
0
1401/05/07
سوال کننده
کدوم شهر هستی عزیزم
0
1401/05/07
🥰mrym🥰 .
خودم میخوام اگه قبول کنه،ک گف دو هفته دیگه ک میشه این ۴ شنبه برم چک
1
1401/05/07
سوال کننده
ایشاا...هر چی ک خیر وصلاحمون باشه
0
1401/05/07
🥰mrym🥰 .
من سمت کرجم مرکزم ابن سیناست میرم تهران
0
1401/05/07
🥰mrym🥰 .
راهم به نسبت دوره ولی دیگه چکار کنم مجبورم
0
1401/05/07
🥰mrym🥰 .
سر همین هماتوم ۳ هفته حبس بودم تو خونه،حتی سوار ماشین نشدم ،تا ان تی ک رفتم رفع شده بود یه کم خیالم راحت شد
0
1401/05/07
سوال کننده
ایشاا...روزهای سخت هم تموم میشه و با بچه های گلت میری بیرون
0
1401/05/07
سوال کننده
جنسیتشون چیه عزیزم
0
1401/05/07
سوال کننده
Ntمشخص میشه جنسیت؟
0
1401/05/07
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم در مورد سونوگرافی فقط رویت قلب مهم است و در این سن بارداری نباید برای شنیدن ضربان قلب اصرار کنید چون میتواند برای کوچولوهایتان اذیت کننده باشد صبوری کرده و در زمان مناسب در هفته های بعدی سونوگرافی را تکرار کنید الان نیازی به تکرار نیست.
در مورد آزمایشتان، ترشحات واژینال شما الان چه ویژگی دارند ؟ خارش ندارید؟
عزیزم در مورد سونوگرافی فقط رویت قلب مهم است و در این سن بارداری نباید برای شنیدن ضربان قلب اصرار کنید چون میتواند برای کوچولوهایتان اذیت کننده باشد صبوری کرده و در زمان مناسب در هفته های بعدی سونوگرافی را تکرار کنید الان نیازی به تکرار نیست.
در مورد آزمایشتان، ترشحات واژینال شما الان چه ویژگی دارند ؟ خارش ندارید؟
0
1401/05/07
سوال کننده
نه خارش ندارم فقط بعد از استفاده از شیاف ترشح زیاد دارم و یکم سوزش
0
1401/05/07
پزشک اوما
ترشحات چه رنگ و ویژگی دارند؟
0
1401/05/07
سوال کننده
سفید و زرد ،یکم چسبندگی
0
1401/05/07
سوال کننده
آزمایشهام مشکلی داره پزشک جان؟
0
1401/05/07
پزشک اوما
عزیزم در آزمایش شما تمام موارد بررسی شده طبیعی هستند به جز اینکه در آزمایش ادرار شواهدی به نفع عفونت دیده شده است. سوال آخر اینکه قبل آزمایش ادرار خودتان را تمیز کرده و از وسط جریان ادرار نمونه گرفته بودید ؟
0
1401/05/07
سوال کننده
بله ادرار اول صبح خونه رفتم بعد چندساعت دوباره که از وسط ادرار نمونه گرفتم
0
1401/05/07
سوال کننده

اینم ی برگ عکسش نرفته بود براتون
0
1401/05/08
پزشک اوما
در. این برگه مشکلی نیست، بابت نتیجه آزمایش ادرار سفیکسیم 400 میلی گرم روزی یک بار تا یک هفته مصرف کنید و بعد آزمایش را یک هفته بعد اتمام درمان تکرار نمایید🌷
1
1401/05/08
سوال کننده
ممنونم❤️
0
1401/05/08
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من💜💜
0
1401/05/08
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



598

