سلام خانم دکتر عزیز،
من الان توهفته ۲۵بارداری هستم خاستم بدونم میتونم دوسه روزاینده ازمایشموانجام بدم یاهنوززوده وبذارم ۲۶کامل شدبرم؟
چون دکتری که تحت نظرشم تاریخ براازمایش نزده توسیستم
پرسش (1401/05/06):
زمان ازمایشgttوتشخیص دیابت بارداری
308
10
1401/05/06
سوال کننده
0
1401/05/06
نازی خانم
معمولا اوایل ماه هفتم انجام میدن آزمایشو
0
1401/05/06
محدثه سلیمانی
این آزمایش از ۲۴هفته تا ۲۸هفتگی انجام میشه
0
1401/05/06
💜 فاطیما 💜
من هم هفته شما بودم دکترم برام نوشت
0
1401/05/07
zahra j
سلام من ۲۴ هفته و ۱ روز انجام دادم
0
1401/05/07
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
این آزمایش از هفته 24 تا 28 بارداري قابل انجام است، بنابراین میتوانید در همین هفته نیز اقدام کنید🌷
این آزمایش از هفته 24 تا 28 بارداري قابل انجام است، بنابراین میتوانید در همین هفته نیز اقدام کنید🌷
1
1401/05/07
سوال کننده
ممنون خانم دکتر
0
1401/05/07
سوال کننده
وممنون ازکسایکه پاسخ دادن🌸
0
1401/05/07
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم 💜
0
1401/05/07
پزشک اوما
stk: |~|12|~|183
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




