Ooma
پرسش (1401/05/06):

زمان ازمایشgttوتشخیص دیابت بارداری

سلام خانم دکتر عزیز،
من الان توهفته ۲۵بارداری هستم خاستم بدونم میتونم دوسه روزاینده ازمایشموانجام بدم یاهنوززوده وبذارم ۲۶کامل شدبرم؟
چون دکتری که تحت نظرشم تاریخ براازمایش نزده توسیستم

معمولا اوایل ماه هفتم انجام میدن آزمایشو
این آزمایش از ۲۴هفته تا ۲۸هفتگی انجام میشه
من هم هفته شما بودم دکترم برام نوشت
سلام من ۲۴ هفته و ۱ روز انجام دادم
سلام به روی قشنگتون مامان جان
این آزمایش از هفته 24 تا 28 بارداري قابل انجام است، بنابراین می‌توانید در همین هفته نیز اقدام کنید🌷
ممنون خانم دکتر
وممنون ازکسایکه پاسخ دادن🌸
خواهش میکنم جان دلم 💜
stk: |~|12|~|183
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.